„Am un vagin larg, pot remedia situatia?”

By  | 

Ce e de făcut dacă vaginul nu este strâmt? În primul rând, nu te rușina, nu e ceva ieșit din comun! Apoi, urmează sfaturile noastre.

Noi, femeile, nu suntem la fel „acolo jos”, așa cum niciun penis nu este identic cu un altul, deci nu trebuie să te simți stânjenită dacă ai un vagin larg, mai ales pentru că problema se poate remedia.

Exerciții pentru sex mai bun

Pentru a afla cât de strâmtă ești, introdu un deget în vagin și încordează-ți mușchii din acea zonă (pentru a-i identifica, prefă-te că te abții din a urina). Dacă mușchii nu îți strâng degetul, înseamnă că ai puțin de lucrat.

Cele mai populare (și foarte simple!) exerciții sunt exercițiile Kegel, care pot fi efectuate oricând: când stai în pat, când ești la supermarket, la birou sau la plimbare. Există 4 tipuri de exerciții:

  • Contracţiile lente: încordează muşchii timp de 3-5 secunde apoi relaxează-i. Repetă de 10-15 ori la început şi apoi creşte numărul repetiţiilor. Trebuie să faci cel puţin 3 sesiuni de exerciţii Kegel zilnic pentru a te bucura de rezultate.
  • Contracţiile rapide: încordează şi relaxează muşchii rapid, la început de câte 10 ori şi apoi mai multe repetiţii. Dacă la început nu vei fi prea „rapidă”, în timp vei reuşi un număr din ce în ce mai mare de contracţii într-un timp mai scurt.
  • Împingeri: imaginează-ţi că te străduieşti să urinezi şi că forţezi eliberarea fluxului sau mai bine ai putea încerca să îţi imaginezi că trebuie să naşti şi să împingi fătul. Menţine contracţia timp de 5 secunde şi repetă.
  • Ridicări: imaginează-ţi că vaginul tău e un lift care trebuie să urce câteva nivele (5 să spunem). Simulează o „urcare” a muşchilor treptată şi conştientă, după care o coborâre.

Cum îți menții vaginul sănătos?

Mai există și „gantere vaginale”, care arată ca un fel de tampoane din metal (acoperit cu plastic). Acestea se introduc în vagin și trebuie să îți folosești mușchii pentru a le ține înauntru. Există mai multe tipuri de gantere, cu greutăți diferite.

După cum vezi, nu e deloc dificil să îți antrenezi mușchii vaginali, dar ține minte: orice exerciții fizice își fac efectul doar dacă le faci în mod constant. Așa cum nici abdomenul tău nu se va schimba peste noapte, nici vaginul tău nu va deveni strâmt după două zile de exerciții. Din fericire, așa cum am spus și mai sus, aceste exerciții sunt foarte simplu de făcut oricând, oriunde!


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *