Alimente „sănătoase” pline de zahăr pe care să le eviți

By  | 

Încerci să ai o alimentație mai sănătoasă și să reduci consumul de zahăr? Ferește-te de aceste alimente „sănătoase”!

Poate că și tu ai impresia că ai o alimentație destul de sănătoasă, însă e posibil să consumi anumite produse care sunt pline de zahăr. Sigur, știi deja că trebuie să eviți prăjiturile și sucurile carbogazoase, însă cum rămâne cu alimentele considerate sănătoase?

Alimente „sănătoase” pline de zahăr pe care să le eviți

Batoane cu cereale

Se crede că batoanele cu cereale sunt un snack ieftin, mereu la îndemână și sănătos, însă multe dintre ele sunt foarte bogate în zahăr. Îți recomandăm să le eviți și să alegi o porție de nuci atunci când ți-e poftă să ronțăi ceva.

Citește și: Cum descoperi zahărul ascuns din alimente 

Sucuri de fructe

Beneficiile fructelor nu rămân aceleași în formă lichidă concentrată. E mai bine să consumi fructul în sine, simplu sau într-o salată de fructe, sau să îți cumperi un storcător. Mai există și magazine care storc fructele în fața ta, deci în cazul acesta nu trebuie să îți faci griji. Însă fă tot posibilul să eviți produsele de pe rafturile supermarket-urilor, pentru că un singur pahar de suc de fructe poate conține până la 28 de grame de zahăr!

Iaurt cu un conținut scăzut de grăsime

Iaurtul pare întotdeaua o alegere sănătoasă, mai ales dacă e vorba de unul cu un conținut scăzut de grăsime. Din păcate, multe dintre iaurturile din comerț conțin foarte mult zahăr: unele dintre ele au chiar 21 de grame/cutie!

Fructe uscate

Doar pentru că e vorba de un fruct, nu înseamnă și că e sănătos. Majoritatea fructelor uscate conține mai mult de 50% zahăr. Din nou, alege varianta proaspătă.

Citește și: Care sunt fructele cu cel mai mic conținut de zahăr? 

Smoothie din magazin

Un smoothie pare o alegere bună, însă te-ai uitat vreodată pe etichetă? Probabil că nu, pentru că altfel nu l-ai mai fi cumpărat. Aceste băuturi delicioase sunt pline de zahăr, deci fă-ți singură smoothie acasă.

Tu cât de des consumi aceste alimente?

 
*articol preluat din Woman’s Day (autor: Kelly O’Sullivan)


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *