Alimente sanatoase care devin nocive

By  | 

Le pui cu încredere în coşul de cumpărături şi le consumi împreună cu cei dragi având convingerea că faci o alegere sănătoasă. Aparenţele sunt înşelătoare şi în cazul alimentelor sănătoase care ascund de multe ori secrete toxice! Iată care sunt acestea.

1. Apa cu vitamine sună foarte bine dar în reaitate nu e chiar aşa. Din păcate, în practică lucrurile stau altfel. Într-adevăr, primeşti acele vitamine promise, însă primeşti şi zahăr şi calorii. Păstreaza apa de acest gen pentru antrenamentele intense, de 90 de minute sau mai mult.

2. Dulciurile fără grăsimi par, de asemenea, produsele perfecte. Problema este că cei mai multi cred că "fără grăsimi" înseamnă "fără calorii", aşa că mănâncă mai mult. Din păcate, zahărul înlocuieşte grăsimile din aceste produse, astfel încât ajungi să consumi mai multe calorii decât în mod obişnuit.

3. Salatele deja preparate par sănătoase pentru că sunt, ei bine, salate, însă pot avea mai multe calorii decât un hamburger. Şunca, crutoanele, ouăle, brânza şi în special dressingul sunt cele care fac salata nesănătoasă şi, chiar dacă este mai simplu să o cumperi deja făcută, este recomandat să o prepari acasă.

4. Siropul de agave este un îndulcitor destul de des folosit ca alternativă la zahăr, însă nu este deloc sănătos; este rafinat şi conţine un procent mare de fructoză.

5. Un alt aliment care nu este atât de bun precum pare este peştele. La fel ca unele animalele crescute la fermă, nici peştii nu sunt crescuţi în condiţii sănătoase, astfel încât este nevoie ca multe antibiotice şi chimicale să fie turnate în apă pentru ca ei să reziste. Din acest motiv, tot ceea ce consumă peştele de cultură ajunge în organismul nostru.

6. Fructele uscate sunt pline de zahăr şi sulf pentru a rezista mai mult pe rafturile magazinelor. Consumă fructe proaspete, sunt mai gustoase şi mult mai sănătoase!

7. Iaurtul cu fructe pare un produs sănătos, însă, din păcate, nu conţine doar iaurt şi fructe, ci şi mult zahăr şi îndulcitori rafinaţi. Cumpără fructe şi amestecă-le cu iaurtul, este mult mai sănătos.

8. La fel ca apa cu vitamine, lasă batoanele cu cereale pentru sportivi. Acestea sunt foarte bogate în zahăr şi siropuri cu fructoză, iar corpul tău nu are nevoie de o cantitate atât de mare.

Obişnuieşti să consumi des aceste alimente? De acum înainte fii mai atentă înainte să le pui în coşul de cumpărături!

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *