Alimente care-ti tin de foame

By  | 

Ca să nu mănânci prea mult şi a nu depăşi cuantumul de calorii recomandat pentru o zi, prioritizează anumite alimente care au darul de a da senzaţie de saţietate ȋndelungată. Iată-le:

Iaurt grecesc
Un studiu Harvard a arătat că iaurtul grecesc este cel mai bun aliment pentru a da jos din kilograme pentru că are mai multă proteină decât un iaurt obişnuit, astfel că vei mânca mai rar şi mai puţin.

Nu numai că iaurtul grecesc conţine de două ori mai multă proteină decât unul normal, dar regularizează nivelul de zahăr ȋn sânge şi te ajută să nu mai pofteşti la chestii ȋngrăşătoare sau nocive şi artificiale.

Ouă
Cu multe proteine şi puţine calorii, ouăle sunt perfecte pentru o masă sănătoasă şi ȋndestulătoare. Ceea ce poate nu ştiai despre ouă este că ele conţin toţi aminoacizii esenţiali care odată produşi de către organism determină la rândul lor producţia unui hormon care reduce apetitul.

Supă sau mâncare de fasole
Atât timp cât nu este plină de ulei, mâncărica tradiţională de fasole este perfectă pentru a te menţine plină un timp ȋndelungat fără a te ȋngrăşa (sper că nu mănânci o farfurie plină ȋnsă).

Dar supa este şi mai recomandată. Ai de toate ȋntr-o supă cu fasole – carbohidraţi buni, zeamă delicioasă, fibre şi legume delicioase care să-ţi hrănească corpul şi să-l menţină sănătos.

Cereale integrale
Dacă-ţi este foame, un bol cu cereale integrale cu iaurt sau lapte şi fructe ȋţi vor satisface foamea şi pofta de ceva bun, vor drena toxinele, te vor vitaminiza şi mineraliza şi se vor transforma ȋn dulcele tău preferat.

Slabeste cu aceste 4 alimente

3 alimente interzise intr-o dieta sanatoasa

 

 


Comments

comments