Alimente care te scapă de durerile menstruale

By  | 

Durerile menstruale sunt o problemă cu care aproape orice femeie se confruntă lună de lună. Iată câteva alimente care te vor scăpa de dureri.

Crampe, sângerări, teama că te vei păta – cele mai multe femei se confruntă cu aceste probleme în fiecare lună și nu este deloc prea plăcut. Mai mult, te simți balonată, obosită și irascibilă. Din fericire, există anumite lucruri pe care le putem face pentru a ne simți mai bine, iar o anumită alimentație te poate scăpa de dureri.

Ghimbir

În cadrul unui studiu recent, 150 de femei au fost rugate să consume 1 gram de ghimbir pulbere pe zi, în primele 3 zile ale menstruației. Rezultatele sunt impresionante: ghimbirul a reușit să reducă durerea la fel de bine ca medicamentele. Pentru a face ceai de ghimbir, feliază 2 cm de ghimbir și lasă-l la fiert 5 minute alături de o felie de lămâie.

Citește și: De ce ai dureri în timpul menstruației?

Somon

Mai multe studii au arătat că femeile care consumă suficient omega-3 nu au crampe menstruale atât de puternice, iar somonul este plin de acizii grași omega-3. Încearcă să consumi acest pește de două ori pe săptămână, nu doar că te va ajuta din acest punct de vedere, dar alte multe alte beneficii pentru sănătate.

Legume cu frunze verzi

Varza kale, spanacul și broccoli sunt pline de magneziu, care te va scăpa de dureri. În plus, datorită lui nu vei mai fi atât de irascibilă. Ele mai conțin și vitaminele A, C, B6, E, calciu și potasiu, nutrienți care pot atenua simptomele neplăcute ale menstruației.

Citește și: De ce ai un flux menstrual abundent?

Ciocolata neagră

Cel mai probabil și ție îți e poftă de dulciuri în timpul menstruației. Încearcă să consumi mai multă ciocolată neagră, pentru că nu are un conținut mare de zahăr (zahărul poate agrava durerile).

Semințe de floarea soarelui

Foarte bogate în vitamina E, aceste semințe te vor scăpa de durerile menstruale. Alte alimente pline de vitamina E sunt avocado, ouăle și migdalele.

 

*articol preluat din Woman’s Day (autor: Naomi Mead)


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *