Alimente care îți oferă un plus de energie

By  | 

Alegerea alimentelor potrivite face diferența între un corp plin de energie întreaga zi și nevoia de a trage un pui de somn la ora 16.

Probabil și ție ți s-a întâmplat măcar o dată să simți că nu mai reziști până la finalul programului de muncă. Cele mai multe persoane apelează în aceste situații la încă o cafea sau un energizant, dar ar trebui să eviți asta.

Jaclyn London, nutriționist la Institutul Good Housekeeping, spune: „Snacks-urile care ne oferă energie în plus sunt cele care conțin cel puțin 3-4 grame de fibre și proteine”. Ea recomandă să consumăm mai multe fructe și legume, pentru a ne păstra energia pe tot parcursul zilei.

Citește și: 5 semne că ești deshidratată 

„Deseori, în mijlocul zilei avem momente în care suntem lipsiți de energie, din cauza deshidratării, care este unul dintre motivele pentru care ne e somn – în special în lunile de vară”, spune London. „Adaugă o porție de legume sau fructe meselor tale pentru a fii sigură că te păstrezi hidratată prin ce mănânci și bei.”

În plus, ar trebui să consumi aceste alimente:

Ceai Matcha

ceai matcha

Această pudră verde este foarte populară în momentul de față și pe bună dreptate, pentru că oferă mai mulți antioxidanți decât ceaiurile clasice. Ceaiul Matcha este recomandat în special persoanelor care beau cafea după-masa, ca apoi să nu poată dormi seara. Totuși, evită variantele latte cu zahăr adăugat.

Apă cu lămâie și mentă

Apa este alegerea ideală pentru a ne hidrata, dar unele persoane o consideră plictisitoare. Astfel, apa aromată este o idee excelentă. În plus, citricele și menta pot oferi un boost de energie.

Citește și: 5 băuturi răcoritoare pentru vară 

Migdale

migdale

Cu un conținut bogat de proteine, magneziu și vitamina B, migdalele sunt un snack perfect. Nu doar că țin de foame, dar te și energizează, iar numărul de calorii pe care îl conțin nu este atât de mare.

Cacao

Știai că ciocolata este un aliment bun pentru creier? Potrivit unui studiu publicat în 2012, consumul de băuturi cu cacao în fiecare zi timp de 8 săptămâni îmbunătățește memoria și atenția. Este recomandat, totuși, să nu consumi o ciocolată întreagă și să eviți produsele cu mult zahăr. Specialiștii recomandă să mănânci maxim 30 grame de ciocolată neagră sau să adaugi câțiva fulgi de ciocolată peste iaurtul grecesc.

 

*articol preluat din Good Housekeeping (autor: Amy Capetta)


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *