Afla totul despre un mic dejun perfect sanatos

By  | 

Un studiu prezentat la congresul cardio-vascular din Toronto, Canada sustine ca o alimentatie care include multe grasimi este legata direct de riscul crescut pentru arteroscleroze, insa noutatea e urmatoarea: efectele negative asupra inimii ar putea aparea mai devreme decat se credea pana acum.

Astfel, la doar o zi dupa ce consumi un sandvis cu omleta si bacon cumparat de-a gata, vasele tale de sange reactioneaza "suparate", e de parere dr. Todd Anderson, unul dintre cercetatorii care a luat parte la recentul studiu.

Cel mai "rau" mic dejun

Deja stii ca micul dejun e cea mai importanta masa a zilei – indiferent daca vrei sa slabesti, sa iti tonifiezi muschii, sa te antrenezi pentru un maraton sau pur si simplu pentru a-ti mentine sanatatea.

Totusi, sa mananci la prima ora a zilei de la un fast-food nu e cea mai rea varianta posibila.

Cea mai proasta alegere pe care ai putea-o face e sa nu mananci nimic si sa dai startul zilei doar sorbind dintr-o cafea – vei avea parte de sincope de energie, stari proaste, memorie slaba si nu numai…

Un studiu publicat in American Journal of Clinical Nutritional sustine ca atunci cand sari peste micul dejun ai 21% mai multe sanse sa dezvolti diabet de tip 2 sau obezitate, boala care duce la numeroase alte probleme.

Micul dejun "ASA DA"

Alimentele sanatoase consumate in prima parte a zilei reduc riscul de a te napusti pe mancare in tot restul zilei si iti revigoreaza metabolismul, confera energie corpului si creierului si te ajuta sa mentii o greutate normala.

Nutritionistii recomanda sa incluzi in meniul tau de dimineata atat proteine, cat si fibre, iaurturi degresate, lapte de soia si fructe acrisoare (exclus bananele, merele etc).

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *