Afla adevarul despre alimentele care topesc grasimea

By  | 

Regula de bază în slăbire spune că trebuie să mănânci mai puţine calorii decât consume în timpul zilei. Dar oare ai putea să slăbeşti dacă nu ai mânca deloc sau dacă ai mânca doar nişte alimente speciale care topesc grasimea? Cum ar arată un astfel de meniu compus doar din aceste alimente?

În primul rand, cred că trebuie să îţi spun care sunt mâncărurile de care trebuie să te fereşti. Dacă vrei să slăbeşti evită alimentele procesate cum ar fi chipsurile, cornurile cu ciocolată sau dulciurile. Acestea conţin un număr mare de calorii, dar nu furnizează macronutrienţii de care corpul tău are nevoie, ci doar îţi potolesc foamea pe moment. Învaţă să mănânci ca să trăieşti, nu să trăieşti ca să mănânci. Cred că meriţi să ştii că nu există alimente care topesc grăsimea în mod direct, însă există unele alimente care te pot ajuta să slăbeşti prin inducerea unui deficit caloric. Acestea se găsesc la tot pasul, trebuie doar să ştii unde să le cauţi. Nu este vorba de fructe exotice sau nuci pe care le găseşti doar în anumite regiuni, ci de alimente pe care le poţi cumpăra de la magazinul de la coţ. Dacă citeşti în continuare acest articol te voi învăţa cum să le recunoşti, iar spre final, îţi voi arăta cum să le combini într-un regim echilibrat şi sănătos.

1.Legumele – acestea au avantajul de a livra o cantitate foarte mică de energie, dar sunt pline cu vitamine şi minerale de care ai nevoie pe parcursul zilei. Legumele sunt alcătuite în principal din fibre şi apa, fiind astfel alimentele ideale atunci când vrei să slăbeşti – nu ar trebui să lipseasca de la nici o masa. 

2.Fructele, in special fructele cu un indice glicemic scăzut, au avntajul de a nu ridica nivelul de insulină în sânge. Insulina este principalul hormon responsabil pentru creşterea în greutate, aşa că fructe precum merele, portocalele şi fructele de pădure sunt ideale pentru gustările tale.

3.Seminţele şi nucile – au multe calorii, dar acest lucru nu ar trebui să te sperie.  Acestea sunt bogate în fibre, protein şi grăsimi nesaturate şi, astfel, contribuie la apariţia senzaţiei de saţietate Ai grijă totuşi la cantitate, întrucat este foarte uşor să depăşeşti porţia zilnică de nuci şi seminţe. 

4.Carnea slabă şi, în special, proteinele de calitate au avantajul de a te ajuta în recuperare şi, de asemenea, consumă multe calorii prin metabolizare. Niciun regim alimentar nu ar trebui conceput fără o doză de protein la fiecare masă. Dacă ai urmat până acum o dietă disociată fără proteine, probabil îmi vei da dreptate atunci când vei observa că ai pierdut mai multă masă musculară decât grăsime la finalul ei. 

5.Cerealele integrale – sunt alimente bogate în fibre. Acestea trebuie consumate cu măsură, însă sunt o alegere ideală pentru micul dejun. Fibrele nu furnizează calorii pentru că nu pot fi digerate de organismal nostru, însă au rolul de a potoli instantaneu senzaţia de foame. 

Acestea sunt cele 5 super alimente care nu trebuie sa lipsească din regimul tău zilnic atunci cand vrei să slăbeşti. Hai să vedem cum le putem combina într-un meniu echilibrat şi sănătos.

Micul dejun – un castron de cereal integrale (grâu, ovăz, secară) cu lapte sau iaurt

Pranz – carne slabă de pui cu legume la alegere (îţi recomand legumele verzi)

Cina – brânză slabă de vaci (telemea slabă sau urda) cu legume verzi

Gustări – legume sau un fruct la alegere (nu exagera) de fiecare dată când îţi este foame

Acest regim alimentar nu îţi garantează că vei slabi un număr fix de kilograme, însă poate să reprezinte un tipar. Daca vrei să slăbeşti apelează la un specialist care să îţi furnizeze un regim alimentar personalizat în funcţie de nevoile tale calorice.  

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *