Accelereaza-ti metabolismul pentru a slabi!

By  | 

Dacă metabolismul tău funcţionează aşa cum trebuie, îţi va fi mult mai uşor să slăbeşti. Şi cine nu îşi doreşte acest lucru? Este foarte important să înţelegem că o talie de viespe nu se opţine cu ajutorul dietelor duse la extrem, ci cu o alimentaţie sănătoasă şi, bineînţeles, cu sport. Dar ce faci dacă nici aşa nu dai jos kilogramele în plus?

Iată câteva metode prin care îţi poţi accelera metabolismul:

În primul rând, nu sări peste micul dejun. Chiar dacă nu îţi este foame dimineaţa şi mai eşti şi pe fugă, nu uita că aceasta este cea mai importantă masă a zilei. Ştiai că persoanele care nu măcâncă nimic dimineaţa au un risc de până la 5 ori mai mare să sufere de obezitate? Adu-ţi aminte de asta data viitoare când sari peste micul dejun pentru a evita consumarea a câteva calorii…

Ce trebuie sa stii despre dieta raw vegan

Apoi, chiar dacă nu este recomandat să bei cafea dimineaţa (îţi oferă un plus de energie pe moment, dar te vei simţi obosită după 2-3 ore, adică exact când ajungi la muncă şi te apuci de sarcini), această minunată licoare poate creşte rata metabolică cu 16%. Este recomandat să bei cafea simplă, fără lapte şi cu foarte puţin zahăr sau, dacă nu îţi place cafeaua, încearcă ceaiul verde.

Poate eviţi să mănânci des dacă vrei să slăbeşti, dar pentru a-ţi accelera metabolismul este necesar să mănânci puţin şi des. O alimentaţie sănătoasă înseamnă micul dejun, prânzul, cina şi, între ele, două gustări. De ce să mănânci puţin şi des în loc de o dată-de două ori şi mult? Atunci când te simţi „prea sătul”, metabolismul tău este încetinit.

Detoxifică-ţi organismul o dată la două săptămâni, timp de o zi. Dietele pentru detoxifiere sunt foarte importante, dar este dificil să le urmăm o săptămână întreagă o dată la câteva luni. În loc de asta, încearcă să o faci timp de o zi, o dată la două săptămâni. Evită carnea, prăjelile, zahărul, ouăle, murăturile, băuturile carbogazoase, consumul de cafea, alcoolul, fumatul. 

Unde sa stai la restaurant pentru a nu manca mult

Nu uita nici de sport! Ştii deja că exerciţiile fizice sunt foarte importante pentru o viaţă sănătoasă, deci nu îţi vom mai enumera aici toate beneficiile pe care acestea le aduc. Şi nu te folosi de sezonul rece ca scuză, pentru că poţi face numeroase exerciţii chiar la tine în casă, indiferent dacă ai o cameră mare sau mică.

Bea multă apă! Dacă eşti deshidratată, organismul tău nu va funcţiona atât de bine, deci nici metabolismul tău nu se va descurca prea bine.

Încearcă să mănânci mai mult grapefruit, mere, pere, broccoli, iaurt semi-degresat, carne de curcan, fulgi de ovăz şi ardei iubte. Acestea sunt alimente care stimulează metabolismul.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *