8 beneficii surprinzatoare ale semintelor de susan

By  | 

Daca iti place sa presari seminte de susan pe orice prajitura facuta in casa, peste salate sau cartofii la cuptor, vei fi fericita sa afli ca ii faci o mare favoare sanatatii tale.
 

Secretele semintelor de susan

Micutele si crocantele seminte au valori nutritionale extraordinare – iata cele mai importante beneficii de care trebuie sa te bucuri si tu:

  • Semintele de susan au un continut bogat in minerale esentiale pentru organism, precum magneziul, cuprul, fierul, calciul si fosforul.
  • Zincul din compozitie intretine sanatatea oaselor si previne osteoporoza, o boala a oaselor de care sufera majoritatea femeilor dupa instalarea menopauzei.
  • Dintre restul semintelor consumate in general, semintele de susan au cel mai mare continut de fitosterol, substanta care mentine colesterolul in limite normale.
  • Aduc un aport considerabil de vitamina E, esentiala in lupta organismului cu bolile.
  • Studiile arata ca semintele de susan pot imbunatati efectul medicamentelor in boli precum diabetul zaharat.
  • Nivelul stresului va scadea atunci cand le consumi, prevenind astfel bolile de inima si hipertensiunea.
  • Antioxidantii din aceste seminte lupta cu radicalii liberi, mentinandu-te tanara mai mult timp si intarindu-ti sistemul imunitar.
  • Studiile au demonstrat ca o substanta continuta de semintele de susan poate inhiba formarea mai multor tipuri de cancer.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *