8 beneficii surprinzatoare ale semintelor de susan

Daca iti place sa presari seminte de susan pe orice prajitura facuta in casa, peste salate sau cartofii la cuptor, vei fi fericita sa afli ca ii faci o mare favoare sanatatii tale.
 

Secretele semintelor de susan

Micutele si crocantele seminte au valori nutritionale extraordinare – iata cele mai importante beneficii de care trebuie sa te bucuri si tu:

  • Semintele de susan au un continut bogat in minerale esentiale pentru organism, precum magneziul, cuprul, fierul, calciul si fosforul.
  • Zincul din compozitie intretine sanatatea oaselor si previne osteoporoza, o boala a oaselor de care sufera majoritatea femeilor dupa instalarea menopauzei.
  • Dintre restul semintelor consumate in general, semintele de susan au cel mai mare continut de fitosterol, substanta care mentine colesterolul in limite normale.
  • Aduc un aport considerabil de vitamina E, esentiala in lupta organismului cu bolile.
  • Studiile arata ca semintele de susan pot imbunatati efectul medicamentelor in boli precum diabetul zaharat.
  • Nivelul stresului va scadea atunci cand le consumi, prevenind astfel bolile de inima si hipertensiunea.
  • Antioxidantii din aceste seminte lupta cu radicalii liberi, mentinandu-te tanara mai mult timp si intarindu-ti sistemul imunitar.
  • Studiile au demonstrat ca o substanta continuta de semintele de susan poate inhiba formarea mai multor tipuri de cancer.

Nici un comentariu

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicata.