7 exercitii pentru tonifierea picioarelor

By  | 

1. Pentru tendoane

Daca vrei sa-ti tonifici tendoanele, incearca sa indoi unul din genunchi cat sa atingi fesa.

Ramai in aceasta pozitie cateva secunde si apoi schimba piciorul.

Pentru mai multa sustinere, foloseste-te de un obiect greu de care sa te sprijini cand indoi genunchiul, pana iti gasesti echilibrul.

2. Pentru gambe tonifiate

Pentru a scapa de surplusul de grasime si pentru a avea gambe mai suple un exercitiu bun este acela de a sta pe varfuri timp de cateve secunde (incearca sa repeti exercitiul in serii si cu pauze).

Iti vei spori, astfel flexibilitatea si iti vei modela muschii gambei.

Pe masura ce te obisnuiesti cu exercitiul, incearca sa-l ingreunezi, realizandu-l tinand greutati in mana.

3. Pentru coapse

Daca ai coapse lipsite de fermitate, cel mai bune exercitiu este unul de extindere a picioarelor.

Tot ce trebuie sa faci este sa intinzi piciorele in fata cat timp tu stai intinsa pe jos.

Apoi, incordeaza coapsele si incearca sa ridici picioarele.

Ramai in aceasta pozitie cat poti de mult si repeta miscarea de trei ori pe zi.

4. Genuflexiuni

Genuflexiunile sunt cele mai bune exercitii pentru tonifierea picioarelor si nu numai.

Mai multa, ajuta si la obtinerea fermitatii posteriorului.

Incearca sa nu le faci prea repede pentru ca isi pierd din eficacitate.

5. Sari pe o mini-trambulina

Trambulinele nu sunt doar pentru copii, in plus poti combina, spre exemplu, o plimbare prin Cismigiu cu zece minute de sarituri la trambulina (unele parcuri au pe langa leaganele, toboganele obisnuite si mini-trambuliene).

Sariturile la trambulina sunt o forma de exercitii de tip cardio (accelereaza ritmul inimii si procesul de ardere al caloriilor).

6. Tonifiere la perete

Lipeste-ti spatele de perete si departeaza picioarele de peretele respectiv la 50 de centimetri.

Departeaza la aceeasi distanta si picioarele, unul de celalat si realizeaza o miscare de ridicat si coborat, apoi relaxeaza-te. Repeta exercitiul de cateva ori pentru a te asigura ca muschii picioarelor sunt bine antrenati.

Poti utiliza suplimentar o minge sportiva pentru mai mult suport in zona spatelui.

7. Urca

Mergi intr-o mini-excursie cu prietenele intr-o zona deluroasa si urca dealurile din imprejurimi.

Daca nu, cauta stradutele in urcare din zona in locuiesti si fa o plimbare pe jos.

Urcatul si coboratul sunt exercitii perfecte pentru picioare mai ferme.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *