6 trucuri anti-aging

By  | 

Dormi mult si bine!

Somnul nocturn de 8 – 9 ore este primul pe lista „ingredientelor” care dau gustul unei vieti lungi si fericite. Daca vei dormi bine, nu te vei mai imbolnavi, fata ta nu va mai fi „napadita” de multe riduri aparute prea devreme si vei avea energie si chef sa faci tot ce visezi in fiecare zi a vietii tale. Suna bine? Asteapta sa vezi cum te vei simti dupa o saptamana de somn odihnitor, si abia atunci vei fi surprinsa.

Numai prieteni veseli

Prietena ta cea mai buna e cea mai pesimista tipa pe care o stii? Membrii gastii cu care stai tot timpul nu au cine stie ce asteptari de la viata? Rau, atunci cel mai probabil te-au „molipsit” si pe tine de aceeasi lipsa de perspective. Incearca sa le insufli energie propunandu-le tot felul de activitati, mai ales fizice – miscarea o sa le coloreze existenta in roz.

Ciocolata neagra pentru o viata-n roz

Da, ciocolata se afla pe lista alimentelor pe care trebuie sa le consumi cu moderatie daca nu vrei sa te trezesti mai „rotunjoara”. Dar asta nu inseamna ca ai interdictie la a savura doua patratele de ciocolata neagra pe zi. Ba chiar esti invitata s-o faci. Ai grija sa fie de calitate, pentru ca numai cacaua buna contine antioxidantii de care ai nevoie.

Razi, zambeste!

Ai o stare proasta si singurul lucru la care te gandesti e cum sa ajungi mai repede in pat si sa adormi? Zambeste! Iti vei insela organismul care o sa creada ca ai o zi superba de vreme ce zambesti si o sa reverse o avalansa de endorfine care vor avea un efect tonic instantaneu.

Mult sex, foarte mult sex!

Nu numai ca este cea mai puternica forma de a comunica cu un alt om, dar este si cea mai eficienta cale prin care-ti poti prelungi viata. Atingerile, iubirea impartasita, placerea actului in sine, toate acestea se contopesc intr-un cocktail ametitor.

Relaxeaza-te, respira adanc!

Cand simti ca mai rau de atat nu poate fi, asaza-te comod pe un scaun, pune o muzica de chill-out si respira lent si adanc. Mai exact, trage usor aer in piept, in timp ce numeri pana la 10, tine-ti respiratia pana ajungi la 10 si expira numarand invers pana la 1. „Smecheria” se numeste respiratie diafragmatica si e folosita de terapeuti in „anihilarea” stresului.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *