6 reguli cand faci sport vara

By  | 

Ascultă-ţi organismul. Dacă ai momente de slăbiciune, nu îţi forţa organismul, chiar şi atunci când ştii că poţi mai mult. Căldura de afară, în combinaţie cu oboseala şi stresul îşi vor spune cuvântul şi îţi vor sabota antrenamentele.

Hidratare permanentă. Vara transpiri mult mai abundent decât în celelalte sezoane şi nu doar când faci sport. Vara avem tendinţa să ne deshidratăm permanent, de aceea este esenţial să ai mereu la îndemână sticla de apă, chiar dacă nu îţi este sete.

Alege orele de sport potrivite. Este absolut interzis să faci sport sub arşiţa soarelui, la orele după-amiezii. Fă-ţi programul de antrenament în funcţie de programul tău zilnic. Dacă începi munca devreme este mai bine să amâni pentru seara antrenamentul, iar dacă eşti o persoană matinală şi te trezeşti odată cu soarele alege dimineaţa.

Foloseşte protecţie solară. Chiar dacă ai impresia că dimineaţa sau seara poţi să stai liniştită la soare, este mai bine să fii prevăzătoare şi să foloseşti o cremă cu protecţie solară rezistentă la apă…pentru că da, vei transpira!

Apucă-te de sporturi de vară: jogging în parc, înot, ciclism, mers pe role, tennis de câmp, etc. Profită de vremea frumoasă de afară pentru a sta mai mult în aer liber. 

Foloseşte echipament potrivit: pe lângă echipamentul de protecţie potrivit fiecări tip de sport este indicat să foloseşti şi haine create special pentru sportivi, pentru ca pielea ta să poată respira în ciuda transpiraţiei abundente.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *