6 lucruri pe care le poți face în 5 minute pentru a-ți îmbunătăți sănătatea

By  | 

Schimbările mici sunt cheia succesului, iar aceste lucruri pe care le poți face în 5 minute îți pot îmbunătăți sănătatea. De data aceasta nu vorbim despre un antrenament intens, ci despre câteva schimbări ale stilului de viață care nu te incomodează cu nimic și pe care le poți face începând chiar de azi.

Pregătește hainele și geanta pentru antrenament seara

Știai că cele mai multe persoane care nu reușesc să facă sport folosesc scuza lipsei timpului? Acest truc simplu te poate ajuta să fii mai motivată: pregătește-ți seara hainele și geanta pentru antrenament, lasă-le la vedere, iar dimineața următoare șansele să nu sari peste sală vor fi mai mari.

Pregătește micul dejun seara

Iar ai dormit cu 15 minute mai mult și nu ai avut timp să îți pregătești un mic dejun sănătos? Pentru a nu mai întâmpina această problemă, prepară-l înainte de culcare. Un exemplu simplu îl reprezintă fulgii de ovăz cu lapte vegan, cărora le poți adăuga și semințe de chia, unt de arahide sau fructe.

Bea un pahar de apă înainte să mănânci

Fun fact: corpul nostru poate confunda setea cu foamea, deci e posibil să mănânci mai mult decât trebuie pentru că îți e de fapt sete. Bea suficientă apă în timpul zilei, în special pe timp de vară, și nu uita să bei un pahar de apă înainte de masă.

Înlocuiește carnea de pui cu pește

Carnea de pui este mai sănătoasă decât alte cărnuri, dar de ce să nu faci un pas în plus și să alegi o variantă și mai bună? Peștele și fructele de mare au numeroase beneficii și sunt una dintre cele mai bune surse de acizi grași omega-3.

Consumă ceai verde sau matcha

Aceste ceaiuri au cofeină și antioxidanți, care pot îmbunătăți metabolismul și se pot ajuta să arzi mai multe calorii pe durata zilei. Bineînțeles, e recomandat să le consumi simple, nu îndulcite.

Culcă-te cu 5 minute mai devreme

Lipsa somnului poate duce la consumul de mâncare în exces și la îngrășare. Culcându-te treptat cu 5 minute mai devreme, vei reuși să dormi mai mult, ceea ce va duce la alegeri alimentare mai sănătoase și mai multă energie pentru a face sport.

 

Citește și: 6 lucruri care se pot întâmpla când renunți la zahăr 

 

*articol preluat din Cosmopolitan UK (autor: Colleen De Bellefonds)

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *