6 alimente care iti dau mai multa energie

1. Lapte

Laptele contine un amino-acid, triptofan, de care creierul are nevoie pentru a produce serotonina, hormonul fericirii. Si antioxidantii din lapte au un rol la fel de important -„omoara” radicalii liberi determinati de stres.

2. Broccoli

Daca vrei sa nu te mai simti extenuata, mananca in fiecare saptamana broccoli. Contine vitaminele B 6 si B12 si acid folic, unele dintre cele mai „importante” ingrediente ale fericirii.



3. Cereale integrale

Asa cum iti spuneam, deficienta de complexul de vitamine B duce la aparitia depresiei sau a letargiei, dar poti sa eviti asemenea „stari albastre” cu ajutorul produselor din faina integrala care abunda de B-uri.

4. Ficat

Este una dintre „cele mai de incredere” surse de vitamina B6, cea fara de care organismul nu ar putea transforma amino-acizii esentiali in dopamina si adrenalina. Adica, fara B6 tu nu ai mai fi o bomba de energie.

5. Somon

Acizii grasi Omega 3 si vitaminele B6 si B12 pe care acesta ii contine maresc nivelul serotoninei, scapandu-te de melancolie. De altfel, tot datorita somonului, te vei putea antrena mai mult la sala si vei munci si mai mult la birou pentru ca vei avea o rezistenta crescuta la efort fizic si intelectual.

6. Fructe de padure

Sunt cele mai recomandate fructe pentru cei care sunt extenuati sau au insomnii. Vitamina C si antioxidantii fac minuni asupra starii de spirit. Si fii fara grija – au calorii putine, asa ca poti manca oricate doresti.

Nici un comentariu

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicata.