Tu ce ai in geanta de sport?

By  | 

Porţi doar ce trebuie în geanta ta pentru sport sau (şi pe aceasta) o aglomerezi cu tot felul de obiecte inutile?

Ce ar trebui să conţină geanta ta cu care te duci la fitness? COSMO a făcut o statistică printre cititoarele sale şi iată care sunt primele cele mai importante obiecte de care nu trebuie să uiţi să ţii cont atunci când pleci spre sală:

Accesorii de par

Ştii cum e cu elasticele de păr – te lasă baltă când ţi-e lumea mai dragă! Păstrează în geanta de sport câteva elastice de păr din bumbac sau fibră elastică – acestea sunt mai blânde cu firul de păr şi nu îţi agresează părul, aşa cum se întâmplă cu cele din cauciuc.

Apa. Pentru hidratare.

N-ar fi rău să ai şi un recipient în care să-ţi fi pregătit de acasă un shake cu multe vitamine şi ceva proteine de recuperare a muşchilor după sesiunea de sport. În plus, poartă în geantă o sticlă de apă de cel puţin 0,5 L – când faci sport, organismul are nevoie de hidratare serioasă, nu glumă!

Gustari sanatoase

Gândeşte-te la un baton proteic cu fibre sau la o punguţă cu migdale crude. Sau un pumn de fistic, poate chiar o mandarină – dacă nu există riscul să se strice de la temperaturile ridicate. Abţine-te de la sticks-uri sau biscuiţi, adică de la snack-uri păcătoase, de pe urma cărora ai şi mai mult de muncit la sală.

Haine de schimb

Poate că eşti genul de persoană care transpiră foarte mult atunci când faci cardio, aşa că nu strică să ai la îndemână în vestiar o bustieră în plus şi un tricou uscat. Dacă în plus preferi să faci duş după ce ieşi de la clasa de sport, nu uita de prosop şi de lenjerie intimă curată.

Produse cosmetice cheie

Un spray cu apă termală pentru a-ţi reîmprospăta tenul după sport nu strică niciodată! Sau un şampon uscat în travel size – adică într-o mărime mică, uşor de purtat în geantă. Te poate ajuta atunci când părul nu mai arată la fel de proaspăt după un antrenament intens.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *