5 alimente minune daca mergi la sala regulat

By  | 

Sportul sincronizat cu un regim alimentar sănătos este o metodă bună şi sigură de a obţine acea siluetă perfectă pe care ţi-ai propus-o. Iată 5 alimente minune daca mergi la sala regulat.

Smoothie-urile

Înainte să pleci spre sală bea (sau mănâncă cu lingura) un smoothie cu proteine şi carbohidraţi, care să ajute muşchii să se refacă post-antrenament. Pune în blender baby spinach, lămâie, ghimbir, kiwi şi ciuperci sau orice altă legume cu proteine, cum ar fi soia sau chiar un iaurt.

Nautul

Năutul este o sursă importantă de carbohidraţi sănătoşi. Dacă vrei să îţi mai măreşti masa musculară, e excelent să alegi năutul şi să renunţi la orez sau cereal. Năutul este foarte versatil şi conţine în plus şi fibre şi reprezintă o garnitură foarte gustoasă.

Carnea de vită

Carnea de vită conţine o combinaţie de proteine precum aminoacizi, complexul B şi creatina, care ajută la formarea muşchilor de pe corp. În plus, carnea de vită ajută la menţinerea corectă a nivelului de testosteron din organism, dar şi la scăderea anxietăţii şi a stresului.

Somonul

Abundent în proteine de înaltă calitate şi în Omega-3, somonul se găteşte uşor, dar mai ales ajută la o bună funcţionare a inimii, în timp ce inhibă întinderile de muşchi de la sală.

Semintele chia

Provenite din America de Sud, seminţele chia sunt pline de nutrienţi! Ele reprezintă o sursă excelentă de acizi graşi Omega-3, Omega-6, fibre solubile, potasiu şi antioxidanţi! Combină-le într-un shake sau în smoothie şi îţi asiguri sursa de energie şi de forţă la sală.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *