5 tips-uri de nutriție și fitness de la Raluca Zenga

By  | 

Mamă a doi copii extrem de simpatici, Raluca Zenga și-a lansat de curând un volum de poezii 3D: mai precis “Dragostea 3D”, după ce în 2015 a publicat “Manualul Mămicii Zen”, prin care a revoluționat experiența de a fi însărcinată și, apoi, de a crește bebeluși.

Pe lângă poezie și copii, Raluca Zenga își concentrează energia și în jurul unui program de nutriție și fitness extrem de benefic. Mai jos, regăsiți 5 tips-uri pe care Raluca le-a experimentat și le recomandă, la început de toamnă:

După o vară în care am gustat probabil din plin cupe cu vin rosé și delicioase cocktailuri pe plajă… întoarcerea din vacanța și începutul anului școlar îmi dau întotdeauna impulsul necesar pentru a-mi disciplina programul de nutriție și fitness!

5 tips-uri de nutriție și fitness

1. Renunț la alcool și deserturi (cu excepția fructelor, consumate cu moderație!), și din cele trei mese principale ale zilei aleg două în care consum doar alimente raw: smoothie, salate, “Buddha bowls” cu nuci, semințe, verdețuri și o sursă de proteină.

Seara, in special dacă am făcut un antrenament de fitness, mănânc ceva gătit ușor, la aburi, pește sau fructe de mare, cu legume sau quinoa.

2. Dacă nu am timp de tratamente la salon, ma dedic unei rutine relaxante de self-care: o mască hrănitoare pentru ten, periaj uscat pentru corp, urmat de baie de aburi și de un masaj cu unt de cacao și ulei de cocos pe toate zonele accesibile!

3. Expunerea prelungita la soare din timpul vacantei, de dragul acelui sexy bronz, ma face sa ma simt profund îndatorată pielii mele, care de obicei imi reacționează umplând-se de pistrui, și fiind mai uscata ca oricând la atingere.

Incerc sa dreg busuiocul și…derma hidratandu-mă ca la carte, luând suplimente cu colagen și acid hialuronic, precum și răsfățandu-mi pielea cu scrub-uri care sa o invite la regenerare!

4. Jonglez cu programul de exerciții de fitness, pentru a-l păstra stimulant și eficient, intr-o zi poate alerg in parc, alteori lucrez cu greutăți, fac yoga, Crossfit sau Pilates…Ma plictisesc repede si am renunțat la antrenamentele lungi si repetitive, in favoarea celor care imi solicita atenția pe un interval scurt dar intens!

5. Somnul, alaturi de nutriția adecvată, este cel mai prețios aliat al nostru cand încercam sa ne reechilibram organismul după efort, excese, sau intr-o cură de slăbire/detox.

Imi place de multe ori sa vizualizez înainte de a adormi ca intru in “starea reparatorie”: cum prin somn mi se restabilesc nivelurile de energie, se înfrumusețează pielea, mi se reface musculatura solicitată, si cum stresul îmi părăsește corpul ca un abur în saună!

Petrec cateva clipe în poziția de yoga “Shavasana”, întinsa pe spate cu palmele in sus, practicând relaxarea totală!

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *