5 super-foods anti-stres

By  | 

Stresată, nu poţi dormi noaptea de griji, ziua ţi se pare că vei claca sub noianul de lucruri pe care le ai de făcut, iar starea anxioasă te face să mănânci ȋn exces, să nu te mai ȋnţelegi cu nimeni, nici cu tine, şi să sari cu gura pe toţi care ȋndrăznesc să te contrazică? Este timpul să pui pauză! Un pui de somn va face minuni, apoi, uite ce super-foods să introduci ȋn meniu pentru a fi mai zen:

Un castron delicios cu muesli
Dacă adori dulciurile şi făinoasele, un muesli din cereale integrale, cu miere, fructe, lapte sau iaurt şi chiar şi bucăţele de ciocolată este răspunsul pentru tine.

Pont: fierbe laptele cu scorţişoară şi cuişoare, iar ȋnainte să dea ȋn clocot, adaugă fulgii de cereale, mierea şi fructele tăiate – iammm!!! Este un desert delicios şi decadent, care-ţi aminteşte de orezul cu lapte din copilărie, doar că nu are atât de multe calorii şi­-ţi va satisface pofta de ceva bun, relaxându-te ȋn timp ce-l savurezi.

3 trucuri anti-aging de la Elle Macpherson

10 alimente de primavara pentru slabit

Ciocolată neagră
Cumpără-ţi o tabletă cu minim 70% cacao şi ȋnfruptă-te zilnic din două pătrăţele, hai patru ȋn zilele de stres maxim, dar nu mai mult pentru că rişti să nu te mai opreşti.

Ciocolata scade producţia hormonului stresului, cortizol, şi-ţi hrăneşte corpul cu antioxidanţi ȋn timp ce ȋmbunătăţeşte circulaţia şi dilată vasele de sânge.

Spanac, rucula şi alte “verzituri”
Frunzele de un verde inchis conţin acid folic care produce dopamină, o substanţă care determină automat creierul să se relaxeze, conform unui studiu publicat ȋn Journal of Affective Disorders.

De asemenea, frunzele verzi ajută la prevenirea stărilor de depresie şi umple organismul de antioxidanţi.

5 pozitii de yoga care alunga stresul in 10 minute


Comments

comments