5 semne că ești prea stresată și cum poți rezolva problema

By  | 

Femeia modernă are o viață foarte ocupată, iar asta ne poate afecta sănătatea. Iată 5 semne că ești prea stresată.

Examene, familie, job, freelancing, hobby-uri, ieșiri în oraș… Ne place să avem timpul ocupat, ne face să simțim că trăim cu adevărat, însă toate acestea ne pot stresa fără să ne dăm seama. Uneori, mai avem nevoie și de puțină relaxare, iar corpul nostru încearcă să ne atragă atenția.

5 semne că ești prea stresată

Îți e greu să te ridici din pat dimineața

Stresul ne epuizează, iar asta ne afectează viața de zi cu zi. Deseori, dimineața nu vrei decât să mai rămâi în pat… vreo 5-6 ore.

Citește și: Care sunt cele mai comune motive de stres în rândul femeilor? 

Îți e greu să adormi

Chiar dacă ești epuizată toată ziua, seara adormi greu. Un somn odihnitor e foarte important pentru sănătate și o stare de bine și, pentru că știi foarte bine acest lucru, e cu atât mai frustrant că nu poți adormi.

Te îmbolnăvești mai ușor

Sistemul tău imunitar nu mai funcționează atât de bine când ești stresată constant. Astfel, ți se întâmplă să răcești foarte des.

Te concentrezi greu

Și pentru că nu poți lucra eficient, devii și mai stresată! Nu-i așa că stresul e distractiv?

Citește și: 7 aplicații pentru reducerea stresului

Ai un libido scăzut

Chiar ai vrea să îți poți satisface partenerul, dar pur și simplu nu mai ai chef de sex. Evident, acest lucru poate cauza probleme în relația voastră.

Cum poți rezolva situația?

  • Fă-ți un planner lunar, săptămânal și zilnic, pentru a-ți organiza mai bine timpul. În acest fel, vei simți că ai totul sub control.
  • Identifică task-urile neimportante. E posibil să îți pierzi cel mai mult timp cu lucruri care nici măcar nu sunt atât de importante. Renunță la ele, cel puțin pentru o perioadă.
  • Fă-ți timp măcar o oră pe zi pentru ceva cu adevărat relaxant. Roagă-ți partenerul să îți facă un masaj, mergi la o piesă de teatru, ieși în oraș cu o prietenă dragă sau joacă-te cu cățelul mătușii.
  • Când lucrezi, fă pauze. Tehnica Pomodoro te poate ajuta să să îți menții concentrarea la birou și să devii mult mai productivă. Citește mai multe despre această tehnică AICI.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *