5 retete rapide pentru micul dejun

By  | 

Dacă ȋn timpul săptămânii nu ai nici un chef să-ţi faci ceva delicios pentru micul dejun, ȋn weekend nu mai ai nici o scuză de la a semna condica pe Facebook cu o invenţie spectaculoasă creată ȋn propria bucătărie.

Cosmo vine cu super-idei de reţete pentru un mic dejun cum altfel decât super-iamiii (şi sănătos şi cu puţine calorii).

Batoane de cereale fără gluten
Dacă te dai ȋn vânt după muesli-ul cu fructe şi iaurt, ȋţi va plăcea această reţetă super-simplă pe care o faci cu ce ai prin casă, fără să dai cine ştie câţi bani pe ingrediente. Astfel, vei avea batoane de cereale pentru o săptămână ȋntreagă, perfecte pentru a le ronţăi la birou, când nu ai timp să mănânci.

Ce-ţi trebuie:

  • fulgi de ovăz
  • fructe tăiate cubuleţe sau pasate
  • iaurt grecesc/lapte de migdale
  • alune, seminţe şi nuci
  • miere

Cum prepari:
Amestecă ingredientele ȋntr-un castron, ȋntinde compoziţia ȋntr-o tavă pe care ai pus hârtie de copt şi pune la cuptor pentru cam 10 minute la foc mic. Nu uita să preȋncălzeşti cuptorul!

Brioşe-omlete de la Lauren Conrad
Vrei să-ţi impresionezi iubitul cu un mic dejun spactaculos la care nu ai muncit (totuşi) toată dimineaţa? Atunci prepară aceste delicioase brioşe-omlete recomandate chiar de către Lauren Conrad.

Ce-ţi trebuie:

  • tavă de brioşe
  •  şuncă tăiată cubuleţe
  • legume tăiate mărunt
    (roşii, ardei, spanac, ceapă, usturoi)
  •  brânză rasă

Cum prepari:
Preȋncălzeşte cuptorul, dă cu ulei tava de brioşe ca să nu se prindă compoziţia şi pune legumele tăiate şi brănza rasă. Bate ouăle cu sarea şi piperul şi toarnă compoziţia peste legume şi brânză. Lasă la cuptor cam 10 minute, dar verifică din când ȋn când ca nu cumva să se ardă.

Smoothie de banane
Trebuie să ajungi ASAP la sală sau la serviciu, ȋţi e foame, dar ai doar cinci minute ca să-ţi prepari şi să mănânci ceva? Fă-ţi acest super-smoothie cu banană şi lapte de migdale.

BONUS: Cum prepari laptele de migdale
Râşneşte cam 250 grame de migdale şi lasă la păstrat ȋntr-un borcan ferit de umezeală. Pune cam 8 linguri de praf la 2 litri de apă şi agită bine cu o lingură.

 Ce-ţi trebuie:

  •  o banană congelată
  • 250 ml lapte de migdale
  • 100 apă de cocos
  • 4 -5 curmale
  • 2 linguri unt de migdale
  • 2 linguri de seminţe de cânepă decorticate

Cum prepari:
Pune toate ingredientele ȋntr-un blender, amestecă şi ȋnfruptă-te!

Mic dejun pentru mai multa energie

Mic dejun de vedeta

 

 

 

 

 


Comments

comments