5 reguli de dietă neadevărate

By  | 

Crezi că healthy ȋnseamnă că poţi mânca pe săturate sau că glutenul este marele inamic? Nimic mai greşit!
De-a lungul timpul am aflat şi aplicat tot felul de reguli de dietă care ȋn timp s-au dovedit mai mult sau mai puţin neadevărate.

De exemplu, faptul că ar trebui să mâncăm exclusiv raw vegan, regim care dacă este “practicat” după literea legii şi fără ajutorul unui nutriţionist informat poate duce la carenţe de vitamine şi minerale sau faptul că pâinea şi toate celelalte produse de panificaţie trebuie tăiate din dieta zilnică, o alegere care poate determina de asemenea serioase probleme de nutrienţi ȋn organism. Deci, ce este adevărat şi ce nu şi ce ar trebui să faci pentru a fi mai sănătoasă afli imediat, mai jos:

Glutenul nu este un inamic pentru toţi
Dacă nu ai intoleranţă la gluten şi nici o reacţie urâtă după ce te ȋnfrupţi din multă pâine (alergie, pete roşii, mâncărimi, iritaţii, digestia devine mai lentă, etc.), atunci poţi sta fără nici o grijă.

Da, te vei simţi mai uşoară dacă vei alege rondelele de orez sau porumb ȋn locul celor două felii de pâine, dar asta nu ȋnseamnă că nu mai poţi mânca muesli din fulgi de grâu din când ȋn când sau o felie de pâine de graham. Grâul conţine o grămadă de fibre, vitamine şi minerale de care ai nevoie!

Slabire sanatoasa: 5 reguli de aur
Dieta rapida aprobata de dr. Oz
Cele 10 reguli ale unui trup de plaja
Dieta perfecta pentru personalitatea ta

Raw vegan este pentru cei super-informaţi
Problema cu dieta raw vegan este că dacă o faci fără să te informezi foarte atent mai ȋnainte privind suplimentele alimentare pe care trebuie să le iei pentru a te menţine sănătoasă şi privind cuantumul de calorii (care nu este deloc de neglijat), rişti să ajungi ȋn vreo jumătate de an anemică şi plinuţă. De ce? Raw veganii consumă anumite alge sau super-alimente pentru a-şi menţine nivelul de nutrienţi optim şi nu mănâncă mult pentru că preparatele raw vegan au foarte multe calorii fiind preparate cu ingrediente de cea mai bună calitate, naturale şi nu procesate şi transformate industrial ȋn alimente light.

Tot ce e “light” este mai bun
Noi, fetele, credem că light este mai bun decât full-fat, dar de cele mai multe ori lipsa grăsimilor dintr-un produs este doar o capcană de marketing pentru că producătorii adaugă zahăr, potenţiatori de gust şi alte “trăsnăi” pentru a compensa pentru lipsa grăsimii şi gustului savuros. Deci, cumpără-ţi un lapte bun şi un iaurt delicios şi las-o mai uşor cu light-ul.

 


Comments

comments