5 pasi catre super energie

By  | 

De acum nu vei mai avea scuze pentru a zace în pat sau cu capul pe birou toată ziua!

Bea apă, cât mai multă apă

Faptul că bei cel puțin doi litri de apă zilnic nu doar menține organismul într-o stare perfectă de sănătate, ci îmbunătățește substanțial puterea de concentrare, de muncă și memoria. Dacă, de exemplu, te simți obosită sau dacă lucrezi într-un mediu uscat, este indicat să bei mai mult de doi litri de apă zilnic.

De altfel, chiar și hormonul stresului, cortizolul, cel care afectează funcțiile corpului, poate fi ținut în frâu cu ajutorul apei care diluează și elimină din sânge acest hormon nociv.

5 alimente pentru hiper-energie

Muzica te relaxează

Un studiu efectuat recent de cercetătorii de la Universitatea din Miami a demonstrat că persoanele care ascultă muzică în timp ce lucrează sau trebuie să facă orice altă activitate care necesită concentrare, vor da gata treaba mult mai repede și mai bine decât cei care preferă să muncească în modul „silențios”. De altfel, și dacă ești supărată sau tristă, tot la muzică ar trebui să apelezi, pentru că mărește producția hormonului relaxării – dopamina.

Mișcă-te!

Nu degeaba în orice material despre metode și sfaturi de a întări sănătatea, sportul este la loc de cinste – mișcarea de orice fel reglează toate funcțiile organismului asigurându-ți tot ce ți-ai dorit vreodată: corpul perfect și nicio vizită la medic. Nu trebuie să te îngropi în sală – du-te de 3-4 ori pe săptămână și stai cam 30-40 de minute.

9 gustări care îți dau energie

Cereale integrale de dimineață

Bănuiesc că ești foarte familiarizată cu starea de somnolență și căderea de energie de la ora 16. De obicei, această perioadă scurtă de timp în care ești părăsită de orice urmă de energie poate fi determinată de mai multe cauze: lipsa somnului (dormi mai puțin de 7 ore pe noapte), alimentația deficitară (lipsa micului dejun) sau din cauza deficienței de fier din mâncare. Cea de-a treia cauză este, din păcate, cea mai neglijată, dar te poți pune la adăpost de aceste enervante căderi de energie cu ajutorul unui mic dejun sățios și sănătos pe bază de muesli – cerealele integrale conțin mult fier.

Ia-o încet!

Stresul constant mărește șansele de a avea o boală de inimă cu 23%, dar această realitate este doar vârful icebergului – starea constantă de anxietate, tensiunea mare, durerile în piept, ba chiar și celulita sau cearcănele au ca principală cauză stresul. De aceea este vital, pentru o viață bună, să descoperi propriile metode de relaxare ca mișcarea, cursurile de tip hobby sau diverse forme de meditație sau yoga.


Comments

comments