5 obiceiuri pentru o alimentatie mai sanatoasa

By  | 

Nu îți poți schimba alimentația peste noapte, așa că ți-am pregătit o listă cu 5 obiceiuri simple pe care să le adopți pentru ca schimbarea să nu fie atât de dificilă.

Pașii mici, dar siguri fac minuni pentru sănătatea ta. Schimbările care par nesemnificative pot face o mare diferență, în timp, și vei descoperi astfel cât de ușor este să îți schimbi alimentația cu una mai sănătoasă.

Bea apă atunci când îți e sete

Poate că este de la sine înțeles că trebuie să bei ceva când ți-e sete, dar ține minte că nu orice băutură este bună pentru organismul tău, mai ales dacă o consumi prea des. Renunță treptat la băuturile nesănătoase și alege apa în schimb. Pentru a-ți satisface pofta de „băuturi cu gust”, îți poți face limonadă sau ceaiuri. Citește mai multe despre cele mai sănătoase băuturi în acest articol.

Umple jumătate de farfurie cu fructe și legume

Cu cât mai colorată este farfuria ta, cu atât mai multe vitamine și minerale vei consuma. Fie că le încorporezi în rețete sau le consumi ca garnitură, fructele și legumele au beneficii importante pentru tine. Găsești aici mai multe informații despre de ce anume trebuie să mănânci mai multe fructe și legume.

Alege lactate cu un conținut scăzut de grăsime

Lactatele degresate sunt o minune nu doar pentru silueta ta, ci și pentru sănătate. Nu doar că au un conținut mare de calciu și alți nutrienți importanți, dar vei consuma în acest fel mai puține calorii și mai puține grăsimi saturate. It’s a win-win situation!

Consumă mai puțină sare

Excesul de sare poate avea efecte negative asupra sănătății tale, motiv pentru care nutriționiștii ne recomandă să nu consumăm mai mult de 5 grame zilnic. O poți înlocui cu diferite condimente pentru a nu-i simți lipsa. Găsești mai multe detalii aici.

Consumă mai puține alimente procesate

Alege cât mai des alimente proaspete și gătește cât mai mult acasă, în loc să îți cumperi mâncare gata făcută. Încearcă să consumi mai puține mezeluri, prăjituri de cofetărie, semi-preparate, chips-uri, dulciuri, alimente conservate cu multe grăsimi și sare etc.


Comments

comments