5 gustari care te mentin tanara

By  | 

Morcovul

Cu cat e mai portocaliu, cu atat e mai eficient in lupta anti-imbatranire. Morcovii sunt plini de fitonutrienti si antioxidanti care protejeaza pielea de efectele daunatoare ale radicalilor liberi.

In plus, betacarotenul contribuie la regenerarea pielii si o protejeaza de razele ultraviolete. Un motiv in plus sa consumi morcovi mai ales vara.

Fructele de padure

Nu numai ca sunt delicioase, dar au un enorm potential anti-aging. Sunt bogate in antioxidanti care anihileaza radicalii liberi, in plus ajuta organismul sa produca colagen, substanta responsabila pentru elasticitatea si fermitatea pielii.

Legumele crucifere

Aici intra broccoli, conopida, varza de Bruxelles, napii si ridichile, toate avand proprietati anticancerigene, deoarece ajuta organismul sa lupte impotriva toxinelor.

Studiile au aratat ca persoanele care consuma regulat aceste legume prezinta risc mult mai scazut de a face cancer, de osice fel si oricand.

Avocado

Acest fruct exotic delicios este extrem de bogat in grasimi monosaturate, de care organismul are nevoie pentru a reduce colesterolul rau (cel care se face vinovat de aparitia multor boli de inima). In plus, avocado contine multa vitamina E, recunoscuta pentru propritatile ei anti-aging.

Legumele si fructele “apoase”

Castravetele, pepenele, telina si piersicile sunt pline de apa si de vitamine care intaresc sistemul imunitar si hidrateaza pielea, ajutand la “umplerea” ridurilor. Combina aceste gustari cu ceai verde si vei vedea cum pielea, incepand de la ten, devine mai fina si mai luminoasa.

Desigur, biscuitii, covrigeii sau batoanele de cereale par gustari mai tentante, dar in afara de faptul ca te scapa de foame, ele nu aduc beneficii organismului. Toate sunt “prelucrate”, contin prea mult zahar sau prea multa sare, ca sa nu mai vorbim de coloranti si conservanti.

In schimb, legumele si fructele sunt indispensabile pentru a avea un organism sanatos, orice nutritionist iti va spune asta. Asa ca invata sa te bucuri de gustul legumelor si fructelor proaspete si consuma-le intre mesele principale, cand simti nevoia unei gustari care sa-ti alunge foamea.

In timp, vei vedea ca nu doar te vei simti sanatoasa si plina de energie, dar si ca pielea ta va fi mai catifelata si mai ferma. Pentru o hidratare si mai intensa a organismului, nu uita sa bei multa apa si ceaiuri (mai ales alb si verde, foarte bogate in antioxidanti).

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *