5 exercitii pentru un abdomen de invidiat

By  | 

Asaza-te cu spatele pe minge, astfel incat sa ai gatul si pelvisul in afara acesteia. Pozitioneaza-ti picioarele paralel si tine coapsele incordate pentru a-ti mentine pozitia. Incearca sa tii barbia adusa spre piept pentru a nu forta musculatura gatului.

Ia cate o greutate in fiecare mana si ridica bratele spre tavan. Tine-ti umerii drepti, bratele paralele si inspira.

In timp ce expiri, du bratul drept in dreptul urechii, astfel incat sa ajunga paralel cu podeaua. Adu-l in pozitia initiala si repeta miscarea si cu bratul stang. Alterneaza-le astfel de 10 ori. Poti repeta exercitiul in 2 seturi.

Asaza-te in fund si sprijina-te cu palmele pe podea. Pune talpile jos si indoaie genunchii. Inspira si impinge bazinul in sus. Ridica-te cu sprijin pe brate pe care le tii intinse, astfel incat toracele sa fie paralel cu podeaua.

Palmele ar trebui sa fie chiar sub umeri, iar talpile pe directia genunchilor. Este pozitia in care faci renumitul pod, singura diferenta fiind pozitia mainilor care nu trebuie duse peste cap.

Lasa-ti usor capul pe spate. Tine-ti respiratia, apoi expira si, sprijinindu-te pe maini, coboara bazinul.

Nu te aseza pe podea, tine coapsele deasupra solului si incearca sa-ti mentii echilibrul pe palme si calcaie.

Repeta de 12-15 ori acest exercitiu si nu uita sa-ti controlezi si respiratia.

Stai in genunchi avand mingea in fata ta. Pune-ti coatele pe minge si pozitioneaza-te in asa fel incat sa te sprijini pe antebrate.

In timp ce tu ramai in aceeasi pozitie, impinge mingea in fata si incordeaza muschii abdomenului pentru a-ti mentine echilibrul.

Ramai in cea mai indepartata pozitie si apoi revino incet, rostogolind mingea inapoi. Vei simti ca se contracta si abdomenul totodata.

Repeta exercitiul in trei reprize a cate 5-8 aplecari.

Intinde-te cu picioarele peste minge si cu fata in jos, sprijinindu-te cu palmele pe podea. Tine bratele intinse si palmele chiar sub umeri.

Ridica-ti bazinul si trage mingea cu varful picioarelor. Corpul tau va ajunge perpendicular fata de podea cand iti vei tine doar degetele de la picioare pe minge.

Lasa-ti capul in jos astfel incat gatul sa fie in prelungirea coloanei vertebrale.

Revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 10 ori.

Asaza-te pe podea cu genunchii indoiti. Lasa-te usor pe spate, fara a curba insa coloana vertebrala.

Tine spatele drept si mainile intinse cu palmele una peste cealalta. Acestea ar trebui sa fie cam la nivelul cutiei toracice.

Din aceasta pozitie incearca sa te rasucesti spre stanga. Miscarea trebuie executata din abdomen si cutia toracelui, mai degraba decat din rasucirea bratelor. Inspira si rasuceste-te si spre dreapta.

Repeta exercitiul in 2 seturi a cate 12.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *