5 exercitii fizice pentru la birou

By  | 

Iată 5 exerciţii fizice simple pentru birou care să te ajute să fii mereu în formă.

Exerciţiul 1: Abdomene

Gata cu colăceii de grăsime! Stai pe marginea scaunului (fără roţi), lasă-te pe spate şi ţine scaunul cu ambele mâini. Ridică tălpile câţiva centimetri deasupra solului, ţinând genunchii întinşi. Repetă exerciţiul de 10 ori.

Exerciţiul 2: Postură impunătoare

Din poziţia de şezut pe scaun (fără roţi) ridică-te în picioare cu spatele drept şi abdomenul încordat. Repetă exerciţiul de 10 ori, încet. Acesta te va ajuta să âţi îmbunătăţeşti postura pe scaun dar şi să scapi de durerile de gât şi de spate. 

Exerciţiul 3: Umeri detensionaţi

Fă cercuri în faţă cu ambii umeri, 20 de repetări şi apoi schimbă direcţia, înapoi. Ridică mâna dreaptă în faţă apoi plasează palma pe piept în partea stângă. Ridică şi mâna stângă şi plasează palma pestea cea dreaptă, fără să o atingi. Descrie mişcări circulare cu palma stângă deasuprea palmei drepte care trebuie să stea pe loc.

Exerciţiul 4: Picioare uşoare

Asigură-te că ţii spatele drept pe tot parcursul exerciţiului şi ţine picioarele bine sprijinite în podea. Pune-ţi palmele pe piciorul drept pe care îl ridici apoi de la şold şi îl întinzi înainte după care îl ţii în aer timp de 10 secunde. Fă la fel şi cu stîngul. 

Exerciţiul 5: Fără dureri de spate

Acest exerciţiu poţi să îl faci atât stând în picioare cât şi pe scaun. Pune-ţi palmele pe partea de jos a spatelui cu degetele în jos şi lasă-te pe spate. Împinge piepul în sus spre cer şi ţine coatele îndreptate spre spate. Păstrează poziţia timp de 15 secunde, fă o pauză şi repet-o de câte ori simţi nevoie.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *