5 exercitii fizice pe care le poti face in pat

By  | 

Dacă nu vrei să te scoli mai devreme dimineaţa pentru a face sport, iar după muncă eşti prea obosită să mai mergi la sală sau să ieşi la alergat, cel mai probabil nu reuşeşti să faci mişcare decât în weekend sau chiar deloc. Acest lucru trebuie să se schimbe cât mai repede!

Ţi-am pregătit câteva exerciţii fizice simple, dar eficiente, pe care le poţi face chiar în confortul propriului pat. Încearcă să le execuţi cât mai rapid, în serii de câte 30 de secunde. Nu e musai să le faci pe toate în fiecare dimineaţă, ci poţi alege câteva, alternându-le.

Ce greutate ar trebui sa ai?

Pentru un posterior sexy, care va arăta încredibil în costumul de baie pe care-l vei purta mai curând decât crezi, încearcă acest exerciţiu. Stai întinsă pe spate, cu genunchii îndoiţi şi călcâiele apropiate de fund, cu palmele pe lângă corp. Apăsând pe călcâie, ridică-ţi soldurile în sus astfel încât între genunchii şi umerii tăi să fie o linie dreaptă. Din această poziţie, ridică fiecare genunchi spre piept, încordând fundul în timp ce faci asta. Alternează picioarele şi continuă.

Pentru abdomenul inferior şi picioare, încearcă acest exerciţiu. Stai întinsă pe spate cu mâinile sub şolduri, palmele spre podea. Ridică-ţi ambele picioare în aer, la un unghi de 90 de grade. Din această poziţie, lasă câte un picior în jos, neatingând patul, apoi ridică-l. Alternează picioarele şi continuă.

Accelereaza-ti metabolismul pentru a slabi!

Pentru gambe şi articulaţii, încearcă acest exerciu foarte simplu. Stai întinsă pe spate, cu tălpile lipite de tăblia patului. Apasă cu degetele de la picioare tăblia şi menţine timp de 10 secunde, apoi relaxează-te. De data aceasta nu vom repeta timp de 30 de secunde, ci de 10 ori. Exerciţiul te ajută să întăreşti muşchii gambelor şi ajută foarte mult la rigiditatea articulaţiilor.

Pentru picioare, încearcă clasica şi simpla „bicicletă”. Stai întinsă pe spate, cu mâinile îndoite astfel încât să ai palmele sub cap. Îndoaie genunchii şi ridică câte un picior în aer, alternându-le, ca şi cum ai pedala.

Sfaturi pentru numararea caloriilor

Nu în ultimul rând, încearcă acest exerciţiu foarte eficient. Stai întinsă pe spate şi ridică uşor picioarele, cam la 15-20 cm de pat. În timp ce le ţii ridicate, ridică puţin mâinile, tinându-le cu palmele în jos, şi mişcă-le astfel încît să le treci una peste cealaltă peste piept. Alternează de fiecare dată mâinile şi repetă cât de repede poţi timp de 30 de secunde.

Ce zici, încerci şi tu aceste exerciţii mâine dimineaţă?

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *