5 alimente pentru hiper-energie

By  | 

Ȋn urma a numeroase studii privind starea de sănătate a femeilor de pe tot ȋntinsul Globului, medicii au ajuns la concluzia că problema generală constă ȋn lipsa acută a energiei, cele mai multe din noi plângându-se că nu au forţă să ducă la bun sfârşit tot ce au de făcut şi că nu reuşesc să se odihnească suficient.

Din păcate, o dietă săracă ȋn nutrienţi, fluctuaţia permanentă a orelor de masă, prea puţine ore de somn şi lipsa unor activităţi relaxante duce la apariţia stărilor depresive şi pe termen lung la boli de inimă. Dar nu este atât de greu să ai mai multă energie şi să fii mai sănătoasă şi mai fericită. Răspunsul se află ȋn plimbările lungi prin parc sau natură pentru că verdele copacilor şi ierbii are funcţia de a calma creierul. Dar şi “farfuria” are un cuvânt greu de spus ȋn ceea ce priveşte menţinerea constantă a stării de sănătate a corpului tău. Iată ce ai de făcut:

Un mic dejun ȋndestulător
Nu cred că mai are rost să-ţi spunem că s-a demonstrat ştiinţific faptul că persoanele care au un mic dejun ȋndestulător şi sănătos nu au tendinţa de a da iama ȋn bunătăţuri ȋngrăşătoare pe timpul zilei şi sunt mai pline de energie. De ce? Pentru că micul dejun este responsabil pentru 70% din forţa de care dăm dovadă pentru a face faţă miilor de task-uri pe care trebuie să le facem de-a lungul zilei.

Mănâncă mai mult verde
Legumele şi fructele fierte, pe grătar, ȋn tocane şi zacuşti, dar mai ales crude, sunt ceea ce ai nevoie pentru a fi mai eficientă de-a lungul zilei.

Fă-ţi ȋn fiecare zi salată de spanac pentru un plus de fier (găseşti baby spanac la supermarket de-a lungul ȋntregului an), dar şi linte fiartă. Fierul este responsabil şi cu oxigenarea celulelor, aşa că astfel ȋţi vei pune pe roate şi metabolismul.

Nu elimina toate grăsimile din dietă
Când ţinem dietă (şi multe dintre noi suntem la regim toată viaţa) avem tendinţa de a evita orice fel de grăsimi, ȋmbolnăvindu-ne astfel organismul care  are nevoie de grăsimi pentru a putea funcţiona normal, altfel devine anemic.

Mănâncă un iaurt grecesc cu mai multă grăsime, peşte gras şi sănătos, cu uleiuri Omega ca macrou, somon sau sardine şi pune avocado ȋn salată pentru a o transforma ȋntr-o bombă de energie.

3 trucuri anti-aging de la Elle Macpherson

Trucuri anti-cancer infailibile

10 „trucuri de dieta” care te impiedica sa slabesti


Comments

comments