5 alimente sanatoase pe care sa le consumi mai des in 2016

By  | 

Vrei ca anul acesta să mănânci mai sănătos? Aceste 5 alimente au foarte multe beneficii pentru sănătate!

Turmenicul este foarte folosit în bucătărie indiană drept condiment, având un gust iute amărui, aromatic. Printre beneficiile sale se numără creșterea capacității ficatului de a elimina toxine, reducerea nivelului colesterolului, calmarea tusei și a durerii din gât, prevenirea infarctului, purificarea sângelui, prevenirea bolii Alzheimer, îmbunătățirea circulației, are proprietăți antibiotice și antibacteriene etc.

Greseli de dieta

Strugurii sunt unele dintre cele mai populare fructe, iar cele mai importante beneficii ale lor sunt efectul antistres, purificarea rinichiilor, reducerea riscului de atac cerebral și a infarctului miocardic, favorizarea metabolismului celular, întărirea sistemului imunitar, energizarea organismului, tratarea gutei etc.

Usturoiul se poate găsi la orice supermarket și, chiar dacă este recomandat să evităm consumul său înainte de o întâlnire romantică, are multe beneficii pentru sănătate. Este cunoscut ca fiind un puternic antibiotic natural, poate prefeni bolile arteriale, poate combate hipertensiunea, poate scădea glicemia, întinerește ficatul, te ajută să scapi de constipație, ajută în cazul depresiei și anxietății, te ajută să treci mai ușor prin perioada menstruației, te scapă de răceală etc.

Mananca sanatos fara sa iti fie foame!

Varza Kale conține peste 45 de substanțe cu efect antioxidant, având proprietăți anticancer, încetinește efectele îmbătrânirii, are efect antiinflamator, dfetoxifică organismul, menține sănătatea sistemului cardiovascular, ajută la slăbit etc.

Avocado are numeroase beneficii pentru sănătate, printre care amintim menținerea sănătății sistemului cardiovascular, întârzierea procesului de îmbătrânire, prevenirea cancerului de prostată și de sân, înfrumusețarea părului și a pielii, protejarea ficatului împotriva cirozei, curățarea sistemului intestinal, accelerarea metabolismului, prevenirea pierderii memoriei etc.

Tu cât de des consumi aceste alimente sănătoase?


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *