4 modele Victoria’s Secret îți spun secretele lor de antrenament

By  | 

Știm deja: modelele Victoria’s Secret arată mereu impecabil – picioare tonifiate, fund bombat, zero celulită, abdomen de oțel – doar nu degeaba li se spune “îngerași”!

Ca în fiecare an, vara este sezonul în care modelele Victoria’s Secret își scot cel mai mult corpul sculptat în evidență, lăsându-ne pe noi, cele care ne bucurăm, din când în când, de pizza și cartofi prăjiți cu gândul la secretele de frumusețe pe care acestea le ascund!

Ei bine, am aflat cum reușesc Adriana Lima, Iza Goulart, Caroline Trentini și Lais Ribeiro să se mențină în formă și, mai ales, cum își sculptează… posteriorul!

Izabel Goulart

Izabel Goulart

Pentru Izabel Goulart, lucrurile sunt simple: “Dedic o oră în fiecare zi antrenamentelor mele, indiferent în ce colț al lumii mă aflu! Mi-ar face mare plăcere să mă pot antrena cu un instructor, însă din cauza faptului că sunt plecată în călătorii mai mereu, este imposibil să păstrez o rutină în acest sens. Așadar, am învățat să mă antrenez singură! Încerc, pe cât posibil, să mă focusez pe antrenamente cât mai intense, dar să le fac să fie distractive în același timp. Printre exercițiile mele preferate se numără “Power Squats” și “Butt-Blaster Lunges”, la care adaug și benzi de rezistență (elastic bands) pentru a le oferi un grad de dificultate mai ridicat.

Adriana Lima

Adriana Lima

Când vine vorba de Adriana Lima, aceasta consideră că tot ce trebuie să faci pentru a fi în formă este să te miști!

“Cred cu tărie că pentru a avea un fund frumos, trebuie să încetezi să stai pe el! Obținerea unui posterior și, în general, al unui corp de invidiat necesită multă mișcare. Jogging, genuflexiuni, burpees! Orice exercițiu va avea efect, dacă va fi realizat cât de des posibil”, declară Adriana. În plus, aceasta susține că adoră să meargă pe jos și că face asta ori de câte ori are ocazia.

Caroline Trentini

Caroline Trentini

Caroline Trentini susține că este genul de persoană care își pierde răbdarea rapid, atunci când vine vorba de mișcare.

“Prefer să fac antrenamente complete, pentru întregul corp, decât să repet aceleași exerciții pentru o anumită grupă de mușchi. Mă plictisesc repede, iar de când am doi copii nu mai am atât de mult timp pentru a ajunge la sala de sport. Ca să rezolv “situația”, am găsit un antrenament care îmbină exercițiile funcționale cu luptele. Se numește “funcțional fighting” și o clasă durează 45 de minute, cu un antrenor în domeniu. Mă ajută să îmi antrenez întregul corp și mă face să mă simt excelent!”.

Functional Fighting este un tip de antrenament care combină mișcări de box cu diferite tipuri de sărituri și mișcări de Muay Thai. De asemenea, Caroline declară că atunci când nu are timp de antrenamente, aleargă 30 de minute pentru a-și activa metabolismul.

Lais Ribeiro

Lais Ribeiro

Pentru Lais Ribeiro un lucru este cert: “Pilates este, cu siguranță, cel mai bun mod de a te antrena și de a obține un posterior de invidiat!”.

Frumoasa Lais recunoaște și faptul că nu se dă înlături de la genuflexiuni, despre care susține că “nu sunt niciodată distractive, dar sunt super eficiente!”.

De asemenea, modelul Victoria’s Secret afirmă faptul că “doar pentru că nu ai timp să ajungi la sală, nu înseamnă că nu poți să fii activă. Eu una, merg mult pe jos, iar această mișcare continua mă ajută să îmi mobilizez tot corpul și să mă mențin în formă!”


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *