4 exercitii simple pentru un corp sexy

By  | 

Aceste exercitii sunt recomandate de Tracy Anderson, antrenor de fitness care "sculpteaza" trupurile unor celebritati precum Emily Blunt sau Gwyneth Paltrow. Ia notite de pe site-ul www.tracyandersonmethod.com.

Plansa cu incrucisari de picioare

  • pentru: abdomen, fund, brate

Stai in patru labe si incruciseaza piciorul drept peste cel stang. Genunchiul drept ar trebui sa fie catre exterior, iar glezna dreapta sa fie chiar deasupra genunchiului stang.

Elibereaza piciorul drept, impinge-l in spate si roteste-l in exterior, la un unghi de 45 de grade (sa fie doar putin in exterior). Revino la start.

Mai ai inca 20 de repetari pe dreptul, apoi schimba partea.

Ridicari de picioare la 90 de grade

  • pentru: abdomen, coapse interioare

Stai intinsa pe podea, cu mana stanga sub cap si cea dreapta intinsa in lateral. Flexeaza usor genunchii, cat sa stea picioarele suspendate deasupra podelei (putin catre dreapta).

Tinand picioarele lipite, ridica-le pana ajung sa formeze un unghi de 90 de grade cu trunchiul – varfurile picioarelor sa fie bine intinse.

Coboara picioarele catre stanga (bratul intins nu ar trebui sa-si schimbe pozitia).

Repeta pe cealalta parte, miscand picioarele de la stanga la dreapta.

Pe fiecare parte ai de facut 30 de repetari.

Forfecari

  • pentru: abdomen, solduri

Stai intinsa pe podea cu fata in sus, mainile sub cap, genunchii flexati si talpile lipite una de alta.

Intinde picioarele, ridicandu-l pe cel stang la 45 de grade de sol, iar pe cel drept la cativa centimetri deasupra (labele picioarelor trebuie sa fie incordate).

Mentine pozitia cateva secunde si revino la start. Repeta miscarea, dar schimba piciorul. Mai ai de facut 30 de repetari.

Mentineri cu forfecari

  • pentru: abdomen, fund, brate

Stai intinsa pe partea stanga, cu cotul pe aceeasi linie cu umarul si cu genunchii flexati. Ridica soldul de la podea in asa fel incat corpul sa fie in linie dreapta.

Ridica piciorul drept in sus, putin deasupra soldului, cu laba piciorului incordata.

Revino la start. Mai ai de facut 30 de repetari, apoi schimba partea.

  • COSMO TIP: Secretul abdomenului plat – dupa cateva saptamani de exercitii, incearca sa stai mai mult in pozitia de mentinere, pentru a tonifia mai rapid abdomenul.


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *