4 exercitii pentru un decolteu perfect

By  | 

Flotare cu ridicari de brat

(1)

Incepe din pozitia de flotare – genunchii pe podea si palmele la nivelul umerilor.

Indoaie coatele si coboara catre sol.

(2)

Impinge-te in sus, roteste-ti torsul in partea dreapta si ridica bratul drept in asa fel incat sa fie in prelungirea umarului.

Mentine pozitia numarand pana la trei si revino la cea initiala.

Fa inca cinci repetari si schimba partea.

Fluturari

(1)

Incepe cu picioarele putin mai departate fata de nivelul umerilor, bratele indoite in laterala, in forma de W.

(2)

Adu ambele brate flexate in fata pieptului – coatele si degetele mici sa se atinga.

Palmele sa fie la nivelul ochilor.

Stai asa cam trei secunde si revino la start.

Mai ai 30 de repetari.

Presa pentru brate

(1)

Stai cu picioarele putin mai departate decat latimea umerilor, mana dreapta in sold.

Indoaie cotul stang si trage mana in spate cu palma flexata – bratul sa fie la nivelul umarului.

(2)

Impinge bratul stang si umarul in fata (vei simti cum se rasuceste torsul) si flexeaza genunchii, ca si cum i-ai arata cuiva ca trebuie sa se opreasca.

Revino la start.

Repeta exercitiul de 30 de ori si apoi schimba partea.

Flotare partiala

(1)

Incepe din pozitia de start pentru flotare – stai pe degetele de la picioare si cu bratele la nivelul umerilor.

Din aceasta „postura” incearca sa apropii omoplatii unul de altul – vei simti cum pieptul o sa coboare usor catre sol -, si stai asa cam trei secunde.

(2)

Revino la pozitia de start si incovoaie putin partea de sus a spatelui.

Inca 10 repetari.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *