4 exercitii pentru un corp tonifiat

By  | 

Plansa pe un picior

(1)

Incepe din pozitia de start de la flotari cu incheieturile la nivelul umerilor, spatele drept si abdomenul incordat.

Indoaie genunchiul drept si tine-l la cativa centimetri de podea.

(2)

Intinde piciorul drept in exterior, putin deasupra soldului.

Stai asa cateva secunde si revino la pozitia de start.

Mai ai de facut inca 3 seturi a cate 10 exercitii si schimba piciorul.

Plansa pe o parte

(1)

Stai pe genunchiul stang si foloseste mana stanga pentru echilibru.

Indoaie genunchiul drept si ridica-l pana ajunge paralel cu podeaua; genunchiul in fata si mana in prelungirea corpului.

(2)

Intinde piciorul drept (incordeaza laba) si mana dreapta peste cap.

Mentine pozitia cateva secunde si apoi revino la start.

Inca 3 seturi a cate 10 exercitii si schimba partea.

Rasuciri cu ridicari brat – picior opuse

(1)

Stai in patru labe si ridica bratul stang in fata si piciorul drept in laterala.

(2)

Indoaie piciorul drept in spatele trunchiului (rasuceste putin soldul in asa fel incat genunchiul sa fie in exterior) si apuca laba piciorului cu mana stanga.

Mai fa inca 3 seturi a cate 10 exercitii si schimba partea.

Broasca

(1)

Stai intinsa pe partea dreapta.

Indoaie genunchii si incruciseaza glezna stanga peste cea dreapta, avand picioarele la cativa centimetri de sol.

(2)

Indreapta picioarele tinandu-le in prelungirea corpului.

Revino la pozitia initiala si mai fa inca 3 seturi a cate 10 exercitii.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *