4 exercitii pentru coapse interne tonifiate

By  | 

Forfecari de glezne

PAS 1
Stai in patru labe, cu laba piciorului drept pe podea si cu varful si genunchiul in exterior, catre dreapta. Flexeaza genunchiul stang si pune-l pe sol.

PAS 2
Ridica usor genunchiul stang (spatele drept) si lipeste glezna stanga de cea dreapta. Revino in pozitia de start.

Inca 20 de repetari si poti schimba partea.

Plansa pe laterala cu intinderi de picior

PAS 1
Tine tot corpul incordat, dar ai mare grija la spate – mentine-l perfect drept, trebuie sa sustii toata greutatea cu o singura mana.

Stai pe partea dreapta, sprijinindu-te pe mana si laterala labei piciorului.

Ridica mana stanga in asa fel incat palma sa fie la nivelul umarului.

Genunchiul drept sa fie putin flexat, pentru mai mult echilibru, iar cel stang intins.

PAS 2
Roteste-te in asa fel incat trunchiul sa fie paralel cu podeaua si pune pe sol mainile si piciorul drept. Ridica in spate piciorul stang.

20 de exercitii cu piciorul stang si inca 20 cu cel drept.

Intinderi si plansa cu sustinere pe maini

PAS 1
Stai cu spatele drept si cu fundul pe labele picioarelor.

Ridica piciorul drept, pune-l in fata celui stang (gamba pe podea) si intinde bratele in fata.

PAS 2
Ridica-te usor si trage piciorul drept in spate, in timp ce te sprijini pe laba piciorului stang si cele doua maini.

Revino in pozitia initiala. Mai ai de facut inca 20 de repetari si apoi poti schimba partea.

Stretching pentru coapsa interna

PAS 1
Stai in sezut cu piciorul stang indoit si gamba in spate.

Flexeaza genunchiul drept si asaza-l in fata, intre mainile sprijinite de podea.

Lasa-ti greutatea pe maini si ridica piciorul drept cativa centimetri.

PAS 2
Pune piciorul drept la loc pe sol si apleaca-te in fata (cu spatele drept).

Flexeaza bratele si intinde-l pe cel stang in spate, cu genunchiul usor indoit.

Revino la pozitia de start. Inca 20 de repetari si apoi schimba partea.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *