4 exercitii de tonifiere in fata televizorului

By  | 

Postura Cobra

Stai intinsa pe burta cu mainile pe langa corp astfel incat palmele tale sa se sprijine de sol pe aceeasi linie cu umerii.

Ridica trunchiul (astfel incat sa vezi la televizor) si apasa puternic pe podea cu palmele si degetele de la picioare.

Coatele trebuie sa fie lipite de corp si pastreaza pozitia aceasta timp de 10 secunde. Repeta de 10 ori.

Utkatasana

In yoga, aceasta pozitie se numeste “pozitia feroce”, asa ca fii pregatita. Stai in picioare cu talpile apropiate.

Ridica mainile deasuprea capului si aseaza-te ca si cum ai sta pe un scaun invizibil. Pastreaza aceasta pozitie timp de 15 secunde, relaxeaza-te si repeta de 5 ori miscarea.

Scandura

Aseaza-te pe burta apoi ridica-te ca si cum ai face flotari, cu mainile sprijinite de sol pe linia umerilor.

Incearca sa mentii o pozitie cat mai dreapta, timp de 30 de secunde, coboara apoi usor corpul ca si cum ai face flotari. Repeta aceasta miscare de 5 ori si nu uita sa respiri.

Barcuta

Stai asezata pe fund cu genunchii indoiti si mainile pe langa corp, sprijinite de podea. Apoi apleaca-te incet in spate si ridica mainile si picioarele de pe sol.

Corpul tau trebuie sa formeze un unghi de 45 de grade cu podeaua, picioarele ridicate in aer si mainile intinse in fata pe langa corp. In acest timp trebuie sa ai grija sa tii spatele drept si repeta de 10 ori.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *