3610 calorii in minus cu sport casnic

By  | 

1. La cumparaturi

Ai un supermarket pe langa tine? Uita de existenta lui si mergi de acum incolo la altul, mai indepartat.

Ca sa fie o activitate eficienta, trebuie sa:

  • o repeti de doua ori pe saptamana,
  • sa aiba o durata de cel putin 30 de minute si
  • sa alternezi felul in care mergi pentru a lucra si mai bine muschii.

Zece minute “circula” mai rapid, apoi 10 minute usor si ultimele 10 din nou mai tare. Vei consuma 300 calorii/ora.

2. Stepaerobic de bloc

Foloseste scarile blocului ca “echipament” de antrenament.

Daca ai un bloc de patru etaje, urca si coboara de doua ori pe zi toate scarile, iar daca ai unul de zece, urca-le si coboara-le o singura data. Arzi cam 600 kcal/ora.

3. Redecoram de 500 kcal in 30 minute

Cam atat estimeaza specialistii ca dai jos in timpul unei sesiuni de jumatate de ora de mutat mobila sau oricare alte obiecte grele prin casa.

Propriu-zis, ganterele de la sala sunt inlocuite cu piesele de mobilier. Ai grija sa nu-ti soliciti spatele.

4. Gatind si slabind

Cu cat ai mai multe feluri de mancare de preparat si cu cat te solicita mai mult, cu atat vei da mai mult jos – cam 350 kcal pe ora.

Ca sa nu mai punem la socoteala faptul ca scoti toxinele transpirand din abundenta langa cuptor.

5. Cardio cu geamuri si podele

Daca vei curata covoarele si ferestrele intr-un apartament de minimum doua camere, vei scapa de cam 600 de kilocalorii.

Si gradinaritul face bine, mai ales pentru abdomen si fund (150 calorii pe ora).

6. Curatenie in dulapul cu haine

N-o sa-ti vina sa crezi, dar poti scapa de aproape o ciocolata de calorii intr-o ora de smotru prin dulapul de haine – cam 350 – 400 de kcal.

7. Spalatul masinii

Inhata o galeata, furtunul, detergent, un burete si aspiratorul, si curat-o asa cum merita.

O asemenea activitate taie din aportul caloric aproximativ 300 de kcal. Vezi ca masina te pune la miscare?

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *