3 trucuri pentru o dieta cu mai multe fructe si legume

By  | 

Nu mănânci destule “verzituri”?!
De la starea ta de sănătate la felul ȋn care arăţi, dar şi câte riduri ai, consumul cât mai ridicat de fructe şi legume ȋţi poate rezolva toate problemele şi te poate face să arăţi ca o divă. Din păcate, orele prelungite la birou, lipsa timpului (chiar şi pentru a pregăti ceva simplu ca legume la tigaie), te fac să tai serios din porţia zilnică recomandată de către nutriţionişti şi medici şi te deshidratează, de aceea ai nevoie de mai multă cremă, mai mult lichid şi ai tenul cu aspect obosit tot timpul.

Venim cu trucuri simple care te vor ajuta să consumi mai multe fructe şi legume zilnic. Este simplu!

Pe post de marmeladă
Pe post de super mic dejun, tartinează pe biscuiţi integrali o budincă raw vegan preparată din banană cu cacao, scorţişoară şi miere. Iammm!!!

Ȋn loc de paste ȋn weekend
Dă pe răzătoarea cu “ochiurile” mari 3 -4 dovlecei, sotează-i ȋn unt şi adaugă carne de vită tocată şi sos de roşii, ca la reţeta obişnuită de paste bolognese. Garantez că va deveni preparatul tău preferat de weekend!

Omletă reloaded
Adaugă broccoli sau spanac la omleta de dimineaţă sau multe fructe proaspete ȋn muesli-ul obişnuit. Pont: Un praf de scorţişoară ȋn muesli sau iaurt te ajută să arzi mai multe calorii de-a lungul zilei.

Fructe si legume pentru piele cu aspect sanatos

Orez sau conopidă?
Pe post de orez, foloseşte conopidă fiartă terci la care adaugi aceleaşi ingrediente. Nu uita de curry! Este iammm!!!

Ia la tine fructe şi legume
Spală-le de acasă, curăţă-le şi pune-le ȋntr-o pungă de plastic pentru a le avea la ȋndemnână de-a lungul zilei la birou. Nu va trebui “să munceşti” pentru a putea avea un snack sănătos! Cumpără migdale şi mănâncă un pumn de zi dacă vrei să nu ai riduri!

Pune legume la cuptor seara
Cât faci un duş, lasă o tavă cu legume la cuptor. Pulverizează puţin ulei de măsline pe ele şi vei avea astfel a doua zi un prânz iammm. Adaugă brânză de burduf şi rozmarin peste legumele la cuptor.


Comments

comments