3 trucuri anti-diabet

By  | 

Diabetul este o boală tot mai întâlnită în zilele noastre și adesea subestimată. Îți oferim 3 trucuri rapide pentru a-ți proteja sănătatea.

Află dacă ai diabet fără să știi

Mănâncă multe fructe și legume

Fă-ți stocul de legume și fructe o dată pe săptămână, ca apoi să iei cu tine la serviciu ȋn fiecare zi gustări sănătoase sub formă de ardei, spanac, mere sau citrice. Legumele cu o culoare verde ȋnchis au anumite substanțe care ajută organismul să mențină un nivel constant al insulinei, „chimicala” care se face vinovată de apariția diabetului ȋn cazul ȋn care fluctuează puternic din cauza aportului mare de zahăr sau a stresului. Citricele, dar și merele, au darul de a curăța și vitaminiza organismul, ȋntărindu-l ȋmpotriva factorilor nocivi de mediu.

De ce ar trebui să NU consumi sucuri carbogazoase

Fă mișcare săptămânal

Nu trebuie să devii maratonistă sau să stai ȋn sală cu orele. Este de ajuns pentru ȋnceput, până când corpul se obișnuiește cu mișcarea, să te duci de trei ori pe săptămână la sală și să-ți mai introduci și alte activități dinamice ȋn timpul liber ca: ping-pong, plimbare, mers pe bicicletă etc.. Mișcarea ajută corpul, ca și legumele și fructele, să mențină nivelul insulinei constant și să ardă grăsimile mai repede și mai eficient.

5 motive să mergi mai mult pe jos

Renunță la tot ce e rafinat și semi-preparat

Nu numai că lasagna, chifteluțele și alte tipuri de semi-preparate ȋngrașă puternic din cauza conținutului mare de ulei, carbohidrați simpli (cei dăunători corpului) și conservanți, dar nici nu hrănesc corect organismul, care devine din ce ȋn ce mai expus bolilor de tot felul, inclusiv diabet.


Comments

comments