3 smoothie-uri delicioase de vara

By  | 

Am ales pentru tine 3 reţete de smoothie pentru fiecare masă în parte: mic dejun, prânz şi cină. Îţi recomandăm să le incluzi într-o super-cură de detoxifiere de 3 zile, în combinaţie cu ceaiuri şi cu multă mişcare.

Smoothie pentru micul dejun.

Ingrediente:1 cană apă, 1 linguriţă seminţe de in, o cană zmeură, 1 banană, câteva frunze de spanac, câteva migdale, 2 linguriţe zeamă de lămâie.

Smoothie pentru prânz.

Ingrediente: 4 tulpini de ţelină, 1 castravete, câteva frunze de nap, 1/2 măr verde, 1/2 lime, 1 linguriţă ulei de cocos, 1/2 cană de lapte de migdale, câteva cuburi de ananas.

Smoothie pentru cină.

Ingrediente: 1/2 mango, 1/4 avocado,1 cană afine, 1/2 cană apă de cocos, 1 linguriţă zeamă de lămâie, 1/4 linguriţă boia iute, 1 linguriţă seminţe in. 

Poţi să păstrezi smoothie-urile la frigider câteva ore, dar nu mai mult, altfel îşi pierd proprietăţile!

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *