3 salate dietetice si delicioase

By  | 

Te-ai săturat de salata cu roşii şi telemea şi nu ştii ce “să mai găteşti” la birou? Nu eşti singura, toate fetele cu conştiinţa dietei au aceeaşi problemă… Supermarket-urile nu au o ofertă chiar atât de generoasă de produse diet, iar ce este diet nu prea are un gust delicios.

Ei, bine, am născocit pentru tine patru reţete de salate care sunt light, delicioase şi spectaculoase, numai bune de impresionat prietene pretenţioase. Iată-le:

Salată de couscous cu ardei roşu şi fasole verde

Cum prepari: Pentru 100 gr. couscous fierbe cam 400 gr. apă cu legume deshidratate, apoi pune couscous-ul ȋntr-un bol pentru a se hidrata şi aşteaptă cam 10 minute.

Dacă observi că boaba nu este destul de hidratată, adaugă mai multă apă fierbinte. Taie fin un ardei roşu şi adaugă fasole verde de la cutie, după ce ai spălat-o bine pentru a elimina sarea. Adaugă ulei de măsline, sare, piper şi, dacă-ţi place, scorţişoasă.

De ce te ajută să slăbeşti: Dacă nu abuzezi, couscous-ul este cereala perfectă pentru slăbit pentru că-ţi oferă totul – proteină slabă pentru muşchi puternici şi carbohidraţi complecşi care-ţi vor da energie şi senzaţie de saţietate. Ardeiul roşu şi fasolea verde ȋţi ȋmbunătăţesc digestia datorită fibrelor şi te vitaminizează, iar scorţişoara te ajută să arzi şi mai multe calorii.

Salată cu pere, cartofi dulci, rucola şi brânză cu mucegai

Cum prepari: Pune la cuptor cartofii dulci cu rozmarin cu o seară ȋnainte – când ȋi poţi tăia sunt gata. Taie perele ȋn felii, adaugă cartofii dulci, rucola şi brânza şi doar puţin ulei de măsline. Iammm!!!

De ce te ajută să slăbeşti: Vital la un prânz este să nu aibă multe calorii, să fie compus din ingrediente sănătoase şi să-ţi dea senzaţie de saţietate ȋndelungată, iar această salată “le face” pe toate.

Cartofii dulci, foarte diferiţi de cei tradiţionali, sunt plini de beta-caroten (antioxidantul care te va proteja de razele UV), dar şi de multe vitamine şi minerale, perele asigură necesarul de fibre vitale pentru digestie, iar brânza, deşi este grasă, va da acel plus de gust şi proteină de care ai nevoie.

Rucola, sora italiană a păpădiei, abundă ȋn vitamina C, un antioxidant care regenerează organismul şi ajută la scăderea ȋn greutate.

Mix de salată cu avocado, zmeură, brânză de capră şi seminţe de pin

Cum prepari: Cumpără un mix de salată, brânză de capră, seminţe de pin, zmeură, dulceaţă de zmeură cu fructoză (găseşti ȋn supermarket-uri) şi un avocado. Apasă coaja avocadoului pentru a vedea dacă este copt (nu ar trebui să fie tare), dacă nu este gata de mâncat, lasă-l la copt cam 3 zile.

Mixează aceste ingrediente, iar rezultatul te va impresiona şi pe tine şi pe prietenele tale amatoare de Master Chef şi mâncăruri simandicoase.

De ce te ajută să slăbeşti: Avocado este leguma perfectă dacă eşti la dietă – este plin de grăsimi sănătoase, care previn bolile de inimă, conţine colagen pentru piele, vitamine şi minerale, brânza de capră ȋţi asigură necesarul de proteine, iar mugurii de pin dau textura aceea delicioasă şi suplimentează aportul de vitamine şi minerale.

Zmeura, ȋn schimb, elementul-surpriză al salatei, este plin de anti-oxidanţi şi conţine ketonă, un compus care accelerează arderea grăsimilor.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *