3 exercitii pentru tonifiere rapida

By  | 

1. RIDICARI LATERALE DE TRUNCHI

LUCREAZA:
toti muschii (mai ales talie, brate si picioare)

Pune-te pe o parte pe podea – corpul trebuie sa fie perfect drept.

Acum ridica-te sprijinindu-te pe antrebrat si laba piciorului. Ridicarile trebuie sa fie lente, controlate.

Ca sa vezi rezultate spectaculoase rapid, e nevoie sa maresti putin dificultatea exercitiului.

Te ridici usor de la pamant asa cum ti-am spus mai inainte si stai cu trunchiul suspendat in aer numarand pana la zece.

Cobori lent, nu te trantesti. Ideal ar fi sa-ri ridici trunchiul numarand pana la 5, sa stai in aer pana la 10 si sa cobori pana la 5.

Repeta de 30 de ori si schimba partea. Executa inca 30 de repetari.

IMPORTANT: Tine corpul incordat!

2. TRACTIUNI LA ORIZONTALA


LUCREAZA
:
fund, brate, abdomen

Stai pe burta pe un prosop, saltea sau orice ai prin casa, moale sa fie.

Nu lucra direct pe podea pentru ca o sa te doara. Lipeste-ti picioarele si incordeaza-ti corpul – trebuie sa-l simti in tensiune.

Tine mainile incordate in prelungirea umerilor, neaparat la acelasi nivel (priveste atent imaginea).

Trage mainile in spate deasupra trunchiului. In timp ce tragi mainile, ridica-ti trunchiul usor, solicitand abdomenul.

Fa trei serii a cate 10 repetari cu o pauza de maximum un minut intre ele.

3. RIDICARI DE PICIOARE


LUCREAZA
:
fund, picioare, spate, brate

Stai pe antebrate cu trunchiul suspendat in aer si sprijina-te pe varfurile picioarelor.

Muschii trebuie neaparat sa fie incordati, altfel nu vei putea face exercitiul.

Acum ridica-ti incet cate un picior pana ajungi putin deasupra nivelului fundului. Nu e cazul sa-l ridici mai mult.

Fa trei serii a cate 15 repetari. Nu uita de pauza de un minut dintre seturi.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *