3 exercitii pentru abdomen plat

By  | 

Pilates 100

Asaza-te pe spate, cu picioarele lipite, intinse in fata. Ridica-ti capul si umerii, incordeaza abdomenul si ridica picioarele la 50 cm de sol. Miinile trebuie sa stea ridicate, in dreptul coapselor (a). Impinge bratele in jos, apoi din nou sus, de 100 de ori (b).

  • Eficienta maxima: Coboara picioarele citiva centimetri.

Rasuciri tonice

Asaza-te pe spate cu picioarele ridicate, genunchii intinsi si talpile paralele cu podeaua (a). Contracta-ti abdomenul si mentine-ti trunchiul lipit de podea, pe masura ce cobori picioarele pina la 5 cm deasupra solului (b). Revino la pozitia initiala si repeta pentru partea opusa.

  • Eficienta maxima: Executa 20 de repetitii.

Ridicarea genunchilor

Cu pieptul inainte si spatele drept, impinge miinile inapoi si asaza-le pe podea. Lasa-te pe spate, sprijinindu-te pe palme. Adu genunchii la piept si lipeste calciiele (a). Incordeaza burta si intinde picioarele (b). Revino la pozitia (a) si repeta.

  • Eficienta maxima: Ca sa soliciti abdomenul inferior, nu te lasa pe miini.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *