3 exercitii ca sa arati perfect in fuste mini

By  | 

Torso twist

(1) Stai pe spate cu picioarele intinse in laterala stanga, cam la 45 de grade departare de sol.

Sprijina-ti gatul cu o mana si pe cealalta intinde-o in laterala, folosind palma pe post de sprijin.

(2) Ridica picioarele la 90 de grade.

  • Mai ai de facut inca 30 de repetari si apoi schimba partea.

 Citeste si: 4 exercitii simple pentru un corp sexy

 

Plansa cu genuflexiuni pe o parte

(1) Incepe din pozitia de plansa – mainile sa fie la nivelul umerilor.

Adu piciorul drept in fata, ca pentru o genuflexiune (pulpa sa fie la acelasi nivel cu soldul) si sprijina-l cu varful in podea.

(2) Intinde piciorul drept in spate, pe laterala, ridicandu-l putin mai sus fata de sold.

  • Executa 30 de repetari pe dreapta si tot atatea pe stanga.

 

Abdomene cu ridicari de picioare incrucisate

(1) Stai pe spate cu mainile la ceafa, ridica umerii de pe podea si tine abdomenul incordat.

Intinde picioarele in fata, sa fie cam la 3-4 cm de sol, si plaseaza-ti glezna dreapta peste cea stanga.

(2) Trage picioarele catre piept, tinand gleznele una peste alta.

  • Bifeaza 30 de repetari si inca 30 cu glezna stanga peste cea dreapta.

Citeste si: Tonifiaza-ti corpul de 3 ori mai repede

 

Trup de vedeta in 30 de zile


Tracy Anderson
, trainerul vedetelor precum Emily Blunt si Gwyneth Paltrow, ti-a pregatit o surpriza de proportii: un program de 30 de zile de remodelare corporala, care include atat un antrenament complex, cat si o dieta sanatoasa.

Mai exact, metoda Anderson presupune trei programe a cate 10 zile de exercitii pentru conturarea muschilor, exercitii cardiovasculare complementare si un regim alimentar care pune accentul pe alimente bogate in nutrienti si fibre.

Urmand aceasta metoda, vei afla ca este intr-adevar posibil sa-ti "reinventezi” silueta!

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *