3 alimente pentru a fi super-sanatoasa

By  | 

Dacă ȋncă te mai ȋntrebi cam ce ar trebui să mănânci zilnic pentru a fi perfect sănătoasă tot timpul, vei afla răspunsul mai jos.
Pentru ȋnceput, decide-te o dată pentru totdeauna să renunţi la junk food, zahăr şi făină albă sau măcar să-ţi impui să serveşti ceva delicios şi decadent doar o dată pe săptămânâ, nu zilnic.

Cât despre cele mai sănătoase alimente, ȋţi facem lista mai jos:

Fructe de pădure
Au numeroase substanţe care tratează organismul şi ȋntăresc sistemul imunitar, de la polifenoli şi super antioxidanţi la unele care ajută substantial la vindecarea afecţiunilor cardiace. Un studiu publicat ȋn American Journal of Clinical Nutrition a arărat că un consum constant de fructe de pădure duce la diminuarea colesterolului „rău” şi a tensiunii arteriale.

Roşii
Dacă vrei să fii tânără şi cu un sistem imunitar puternic, trebuie să mănânci cât mai multe alimente cu vitamina C ca roşii, lămâi, portocale, chiar şi broccoli. Vitamina C este unul dintre cei mai puternici anti-oxidanţi, având nu numai rolul de a pune pe picioare sistemul imunitar, ci şi de a da luminozitate şi fermitate tenului tău, dar şi de a te proteja de razele UV.

Peşte gras
Peştele care are din plin complexul de uleiuri Omega (3,6 şi 9) ca somunul, tonul, dar şi mai ieftinul macrou sau chiar şi sardinele, au rolul de a face tendoanele şi oasele mai elastice şi mai rezistente, dar şi de a te proteja de efectele negative ale razelor UV.

De altfel, un studiu publicat ȋn American Journal of Clinical Nutrition a arătat că persoanele care au mâncat doar 140 de grame de peşte cu uleiuri Omega pe săptămână, aveau un risc de a suferi de formaţiuni precanceroase de piele cu 30% mai mic. Propriu-zis, complexul Omega protejează celulele de la a fi atacate de radicalii liberi.

Cat de sanatoase sunt cele mai consumate alimente?

Cele mai sanatoase 5 alimente pentru femei


Comments

comments