10 moduri sănătoase de a slăbi rapid

By  | 

Vrei să dai jos câteva kilograme fără să ții o dietă care să îți afecteze sănătatea? Iată 10 moduri sănătoase de a slăbi rapid.

Nu vei slăbi peste noapte – iar dacă o faci, cu siguranță nu este sănătos. Totuși, știm că vrei să slăbești într-un timp cât mai scurt, deci ține cont de aceste sfaturi.

Bea apă înainte de masă

Dacă bei suficientă apă de-a lungul zilei, digestia ta va funcționa mai bine și nu vei fii balonată. În plus, dacă bei două pahare de apă înainte de a mânca, te vei simți plină mai repede, deci vei consuma mai puțină mâncare. E un truc foarte simplu!

Citește și: Cele mai simple și utile secrete de slăbit

Mănâncă dimineața

Dacă sari peste micul dejun, corpul tău va crede că este înfometat. Astfel, îți va fi și mai foame, iar la prânz și cină vei consuma mai multă mâncare. Nu sări niciodată peste micul dejun, nu degeaba este numit „cea mai importantă masă a zilei”.

Prânzul trebuie să fie mai consistent, cina mai ușoară

Multe persoane nu apucă să mănânce mare lucru în timpul zilei, motiv pentru care cina este, de obicei, masa lor principală din zi. Din păcate, mâncarea este digerată mai greu noaptea, motiv pentru care la cină ar treubi să mănânci ceva mai ușor.

Concentrează-te pe un consum mai mare de fructe și legume

În felul acesta, corpul tău va primi nutrienții de care are nevoie, iar fibrele pe care fructele și legumele le conțin îți vor ține de foame mai mult timp.

Citește și: Cum scapi de grăsime în funcție de zona de pe corp

Renunță la sucurile din comerț

Sucurile din comerț au un conținut foarte mare de zahăr, la fel și smoothie-urile, shake-urile sau acel delicios frappuccino. Încearcă să consumi mai multă apă, ceaiuri, sucuri naturale din fructe (făcute de tine, bineînțeles).

Mănâncă fructe la desert

Nu spune nimeni să nu mai mănânci nimic dulce vreodată, ci doar să alegi un desert sănătos. Alege cât de des poți fructele, sunt ideale dacă vrei să slăbești și îți vor potoli poftă de dulce.

Mănâncă mai încet

Creierul tău nu își va da seama instant când nu îți mai e foame, așa că lasă-i suficient timp să o facă. Încearcă să mănânci mai încet pentru a nu mai consuma mai multă mâncare decât ai, de fapt, nevoie.

Citește și: Ce mâncăm când e caniculă?

Fă antrenamente intense

Atunci când alternezi între exerciții mai intense și perioade de recuperare mai scurte, organismul tău arde mai muștă grăsime în timpul și după exerciții, potrivit antrenorului Adam Rosante.

Fă exerciții regulat

Nu este suficient să faci câteva abdomene în weekend – încearcă să incluzi în fiecare zi niște exerciții, iar curând corpul tău se va obișnui cu ele și îți va cere mai multe și mai grele. În plus, exercițiile vor reduce senzația de foame!

Dormi suficient

Dacă nu dormi destul, hormonii tăi vor fi dați peste cap și îți va fi foame mai des.

 

*articol preluat din Woman’s Day (autor: Elizabeth Narins)


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *