10 alimente care inhiba pofta de mancare

By  | 

10 alimente care inhiba pofta de mancare

Fulgii de ovăz

Începe ziua cu o porţie de fulgi de ovăz, bogaţi în fibre, care îţi oferă o senzaţie de saţietate de mai lungă durată. În plus, aceştia stimulează secreţia de colecistochinina, un hormon care pe unii  îi ajută să îşi ţină apetitul sub control.

Avocado

Acest fruct exotic este foarte bogat în grăsimi monosaturate, care te fac să te simţi sătulă mai mult timp decât ar face-o altele. Pune jumătate de avocado pe o felie de toast şi până la prânz nu vei simţi nevoia să mănânci şi altceva.

Verdeţurile sub formă de frunze

Cu un nviel ridicat de apă şi de fibre, verdeţurile îţi vor umple stomacul ]ntr-un mod uşor dar şi delicios. Încearcă la prânz o salată de frunze de napi cu varză de bruxelles, cu un stop de zeamă de lămâie şi seminţe…după preferinţele tale.

Seminţele de in şi chia

Ambele sunt o sursă impresionantă de Omega 3 şi fibre, de aceea este important să le introduci în meniul zilnic în salate sau cu iaurt. Le găseşti în comerţ şi într-un mix de fructe şi cereale.

Ouăle

Acestea pot constitui un mic dejun sănătos şi hrănitor, deoarece au un conţinut ridicat de proteine. Îţi recomandăm să le consumi fierte, ca atare, sau în salate. Ai grijă să nu exagerezi, totuşi, cu numărul lor săptămânal!

Iaurtul

Nu doar că este plin de proteine şi îţi inhibă apetitul, dar iaurtul are un rol important şi în arderea grăsimilor. Începe ziua cu un iaurt grecesc degresat, pe care poţi să îl combini în funcţie de preferiţe cu cereale şi/sau fructe uscate şi/sau seminţe.

Lămâile

Scapă de poftele de dulce de după masă prin adăugarea lămâii în mâncare. Poţi să o adaugi cu încredere în cele mai multe preparate sau să o consumi sub formă de suc, pentru a-ţi limita pofta de dulce.

Somonul

Acesta este o sursă importantă de Omega 3 dar şi de proteine, precum multe alte tipuri de peşte sau fructe de mare. Somonul este o alegere delicioasă pentru un mic-dejun sănătos şi hrănitor.

Condimentele

Dacă obişnuieşti să foloseşti condimente din belşug în meniul zilnic, fie că îl prepari tu sau îl cumperi, este un obicei excelent. Acestea nu numai că îţi accelerează metabolismul şi arzi mai multe calorii, dar îţi pot inhiba cu succes apetitul.

Migdalele

Dacă între mese ai poftă de o gustare, migdalele şi nucile în general sunt o alegere foarte bună pentru a ţine foamea sub control. Fibrele îţi vor oferi senzaţia de saţietate, iar grăsimile bune care ţin nivelul colesterolului sub control te ajută să ţii silueta sub control.

 


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *