Editor’s note: Marea victorie a oului de rând

By  | 

Acum cinci ani, a fost vorba de o salată. Apoi, o jumătate de ceapă, ulterior nişte piept de pui… Iar acum, cel mai mult ne place oul. Cel puţin, aşa stau lucrurile pe Instagram. Într-adevăr, la vremea la care ne pregătim să închidem această ediţie, toată lumea savurează o singură delicatesă: oul care i-a stricat pofta de mâncare lui Kylie Jenner, generând isterie în masă şi o salată (sau o omletă cu de toate?) de comentarii în online, articole în presă şi chiar şi emisiuni TV.

Este foarte posibil ca până acum să ţi se fi aplecat deja de la „subiectul oul”, însă, cum spuneam mai devreme, eu de-abia m-am aşezat la masă, aşa că de dragul acurateţii şi al amuzamentului, reiau şi eu aici informaţiile de bază: pe 4 ianuarie @world_record_egg, un cont de Instagram care se autodescrie cu sintagma „Official World Record Holders” a postat fotografia simplă, pe alb, a unui ou de găină, îndemând toată suflarea de pe Instagram să bată împreună recordul imaginii cu cele mai multe like-uri acumulate vreodată (18,5 milioane, record deţinut până la data respectivă de o fotografie postată de Kylie Jenner).

Desigur, e uşor să ţii cu oul, aşa cum am susţinut şi ceapa care nu voia decât să adune mai mulţi followers pe Twitter decât Donald Trump. Ideea este că multe conturi percum acestea nu sunt interesante sau importante în sine — dovadă că multe dintre ele nu oferă niciun fel de conţiunt — însă devin importante câştigând la loteria internetului. Cum?

Citeşte continuarea materialului în ediţia de februarie a revistei Cosmopolitan România.

Text: Diana Colcer

Foto: Guliver, Getty Images

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *