(P) Lensa a dat start programului „Rabla la ochelari”

By  | 

Dacă ești purtător de ochelari, acum ai şansa să primeşti până la 500 de lei în schimbul vechii perechi. Un mare lanț de optică a dat startul programului “Rabla la ochelari”.

În era digitalizării, oamenii au ajuns să stea tot mai mult în fața calculatoarelor și a device-urilor de orice fel, expunându-se pentru perioade îndelungate de timp luminii artificiale care are un efect distructiv asupra vederii. Numeroase persoane, care deși poartă ochelari de vedere, se plâng de dureri de cap, amețeli, somnolență și ochi obosiți, semn că este nevoie de un nou control, dar și de o nouă pereche de ochelari!

Lensa.ro îți oferă cea mai bună soluție: Programul “Rabla la ochelari!”. Vino cu vechea pereche în magazinele Lensa și vei primi până 500 de lei în schimbul acesteia pentru a-ți achiziționa una nouă. Scapă de disconfort și bucură-te de o proaspătă viziune cu o nouă pereche de ochelari care să îți completeze look-ul și care să te ajute în viața de zi cu zi.

Cel mai mare magazin de optică din România vine în ajutorul celor care au nevoie neapărată de o pereche de ochelari, sau care pur și simplu își doresc o schimbare! Ai șansa să te bucuri de un beneficiu extraordinar în perioada 1 septembrie – 31 octombrie 2020, doar în magazinele Lensa.ro.

Ce ai de făcut dacă vrei să-ți schimbi ochelarii prin Programul “Rabla la ochelari!”

În cadrul acestui program, persoanele care vin in showroom-urile Lensa vor primi pana la 500 RON in schimbul perechii vechi de ochelari. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.

Sănătatea ar trebui să fie prioritatea numărul unu în fiecare zi

O cercetarea demarată de Lensa a pornit de la premiza că, deși văzul este cel mai important simț, românii nu sunt preocupați suficient de aspectul prevenției sau al corecției la timp, iar potrivit unui studiu realizat în anul 2019 pe un eșantion de 6.000 de respondenți, mai mult de 70% dintre aceștia nu merg la timp la consultațiile oftalmologice sau de determinare a dioptriilor, deși peste 50% din români au nevoie de corecție.

“Vedem în rândul românilor o preocupare în creștere atât pentru domeniul fashion, dar și pentru un stil de viață mai sănătos. Cu toate acestea, preocuparea de a avea o vedere perfectă nu este încă la același nivel. Atât timp cât înțelegem că la birou folosim un anumit tip de încălțăminte, iar în timpul activităților sportive un alt tip, ar trebui să aplicăm și aceleași reguli cu ochelarii – să folosim ochelari noi, performanți și mai ales adaptați activităților diverse. În special cei ce depind de ochelari nu ar trebui niciodată să stea fară o pereche de rezervă. Este o investiție obligatorie, care face diferența”, este de părere Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro.

Din startul campaniei, peste 25.000 de persoane au beneficiat de acest program, ceea ce evidenţiază nevoia romanilor de a-şi schimba perechea veche de ochelari şi de a se bucura de şansa achiziţiei unei perechi noi.

Care sunt cele mai frecvente probleme ale purtătorilor de ochelari?

Conștientizând problemele de mai jos, Lensa a dorit să vină cu o soluție prin programul “Rabla la ochelari”:

  • ruperea neașteptată a perechii vechi de ochelari, în condițiile în care nu există o altă pereche de rezervă
  • purtarea unor rame vechi și deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas și urechi
  • purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere încețoșată sau dureri de cap și amețeli
  • purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
  • aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul și personalitatea purtătorului

Sfaturi pentru a-ți păstra ochelarii într-o stare perfectă

În orice sezon, protecția ochilor de soarele puternic este unul dintre lucruile pe care orice persoană ar trebui să îl facă. Purtarea frecventă poate duce la deterorarea acestora. Iată ce putem face pentru a-i păstra într-o stare bună. Specialiştii recomandă curăţarea frecventă a ochelarilor de vedere şi de soare doar cu apă caldă şi săpun sau cu soluţii speciale, alte substențe vor duce la pierderea calității acestora.

Mai mult, rețineți că ochelarii de soare protejează vederea de razele UV, iar ochelarii de vedere redau o vedere clară. Protecţia la vânt, praf şi alte microorganisme poate fi un beneficiu colateral, potrivit retailerului.

Lensa oferă consultații gratuite clienților. Iată ce se oferă în magazinele fizice

În magazinele fizice Lensa, pe lângă varietatea mare de modele, clienții vor putea beneficia și de determinarea gratuită a dioptriilor în sprijinul programului “Rabla la ochelari”, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Optometriștii Lensa au realizat anul trecut peste 10.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează o depășire semnificativă a acestei cifre.

Consultațiile se pot programa online pe www.Lensa.ro și sunt realizate în cele 6 showroom-uri Lensa din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Craiova.

Această activitate, care continuă și în 2020, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.

Cum alegem corect lentilele și ramele?

Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracție. Alegerea lentilelor pornește de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuții individuale cu specialiștii din showroom-urile Lensa.

Astfel, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).

Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen și Zeiss.

Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității, pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator).

Atât în showroom-ul Lensa, cât și pe www.Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.

Brandul românesc Lensa este deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șapte ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.

După un câștig de peste 6 milioane euro, anul trecut, din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere, anul acesta  Lensa.ro se așteaptă la o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *