Cum sa iti iei o vacanta mentala

By  | 

Citeşte o carte.

Fă-te confortabilă în pat într-o ţinută lejeră, prepară-ţi şi un ceai alături şi bucură-te de noi aventuri care te vor duce mai departe decât te aşteptai. O carte bună te captivează şi te face să uiţi de problemele cotidiene. Când vei termina lectura vei fi pregătită să vezi lucrurile altfel.

 

 

Foloseşte-ţi imaginaţia.

Forţa minţii este mai puternică decât crezi tu. Este un fapt bine-cunoscut că nu ne folosim creierul decât în proporţie de aproximativ 10% faţă de posibilităţile lui reale. Dedică-ţi o parte din timp zilnic pentru meditaţie. Foloseşte ecranul mental pentru a proiecta imagini plăcute şi pentru a-ţi stimula buna-dispoziţie.

 

 

Priveşte pe fereastră.

Nu privi în gol ca să te laşi furată de gânduri negative, ci priveşte trecătorii, urmăreşte jocul păsărilor. Descoperă lucruri pe care nu le-ai observat până acum, deşi priveşti pe aceeaşi fereastră poate de ani de zile. O să vezi lumea dintr-o altă perspectivă şi poate vei reuşi astfel să îţi priveşti şi problemele din alt unghi, astfel încât să le găseşti soluţii.

 

 

Ascultă muzică.

Muzica este foarte importantă pentru noi şi are puterea de a=ţi schimba starea de spirit. Fă-ţi o selecţie de melodii care te binedispun întotdeauna şi ascult-o la nevoie. Dansează, mişcă-te, sări prin cameră, simte-te liberă.

 

Uită-te la fotografii.

În general facem fotografii în momentele plăcute: în vacanţe, alături de prieteni şi familie, la nunţi, aniversări, etc. O să îţi aminteşti de toate acele clipe frumoase şi o să te simţi mai bine după ce faci un salt în trecut prin intermediul fotografiilor.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *